sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Messukeskuksen kirppiksellä

Just kun vannotin että nyt pidän hieman shoppailulakkoa ja ostan jotain vasta sitten kun tulee palkka mutta enhän mä vaan yksinkertaisesti voinut jättää messukirppistä väliin. Kun astuin sinne sisään niin mun eka ajatus oli että mun rahat ei tuu riittämään. No eihän ne riittänytkään mutta ehkä ihan hyvä koska ei mun vaatehuoneeseen ois mahtunutkaan enään yhtään enempää. Pitäis ehkä myydä vaatteita kirppiksellä hieman pois mutta se on niin uuvuttava prosessi :D Samaten kuin blogikirppis koska ne postin kanssa sähläämiset ja postimaksut yms ottaa aivoon.
No mutta nyt asiaan! Eli tässä mun tänkertaiset löydöt:


Ja kaikki alle 20 eurolla! Tän takii rakastan kirppiksii<3!


h&m:n kynsilakat yhteensä 50 senttiä.


Kuiva hoitoaine(?) 1,50e. Myyjä sanoi että tää on sama kuin kuivashampoo mutta en sit tiiä?


Käsikorut 1e.


Ginan toppi 1e. Tällänen mulla on kukkakuvioisenakin. Nää on näitä toppeja jotka oli suuri hitti viimekesänä :D


Bandeau 0,50 senttiä.


Shortsit 1e.



Mekko 4e.


Housut 3e.



Jumpsuit 4e (<3!!)


Farkut 1,50e.

Mitäs piditte tänkertaisista ostoksista? :) Ainiin ja arvatkaas keneltä lähti eilen kortti? No ei multa sentään (ajan ku mummo) vaan Japilta. Oli ajanut "vähän" ylinopeutta kun oli tulossa himaan eilen illalla. Nyt menikin sitten koko kesän suunnitelmat vähänniinkuin uusiks kun ei minnekkään päästä. Onhan mullakin toki kortti mutta oon ajanut tasan kerran inssin jälkeen ja toi J:n auto on vähän turhan tehokas mulle joka onnistuu ajamaan skootterinkin päin seinää. 


23 kommenttia:

  1. Pakko käydä tsekkaan toi paikka joku päivä, ihan mahtavii löytöjä! Olit käyny kommentoimas mun blogii ja päädyin sit lueskeleen näit sun juttuja ja tykkään tosi paljon. :) Jään kyllä lukijaks!
    ♥: http://evalona.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. suosittelen käymään, tuol teki tosi hyvii löytöjä ja viel halvalla! :D jee kiva kiitti<3 uudet lukijat on aina tervetulleita! :)

      Poista
  2. Kivoja ostoksia! :) ja nätti uus banneri :)

    Ps anteeks oon armoton pilkunviilaaja mutta toi Bandeau 0,50 senttiä pisti silmään. :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia! :) hyvä vaan että sanoit niin voin korjaa sen! :D

      Poista
  3. IHANA toi kukkanen jumpsuitti! ja kiitti myös ihanasta kommentista mun blogissa! :)<3

    mystory-ona.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo toi oli kyl hyvä löytö! hih :)!

      Poista
  4. Aivan I-H-A-N-I-A löytöjä! Itekkin oon kova kolumaan kirppiksiä, mutta ei yleensä noin ihania juttuja löydy, ei ainakaan tuollaisilla hinnoilla! *kateus :D

    http://annasophiadiy.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Löytäspä itsekkin kirpparilta nuin hyvin kaikkea, vaikka käyn aika paljon kiertelemässä aina :). Tosi nätti mekko! Ja kiitos kommentistasi blogissani! <3

    KickstartMyHeartIina

    VastaaPoista
  6. Oi toi mekko ja jumsuit on ihania :)

    VastaaPoista
  7. ihana blogi sulla ! :) hyviä löytöjä, toi jumpsuit on tosi kiva !<3

    VastaaPoista
  8. Tosi ihana blogi sulla! Ihania kuvia, ja tuo jumpsuit on kyllä ihana ! :)

    VastaaPoista
  9. Ihania kuvia! Liityin lukijaksi bloglovinin kautta.

    VastaaPoista
  10. Oi ihanat ostokset, ja ihana blogi<3
    jäämpä seurailemaan(:

    VastaaPoista
  11. eikää aivan yli ihania kirppari löytöjä !! ♥ tää sunki blogi on niin kiva ! ♥

    http://screamtillthewordsdryout.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Ihania ostoksia! Ja tosi halvalla sait!! :)

    VastaaPoista
  13. mielettömän ihana jumpsuit! :)

    VastaaPoista
  14. toi musta mekko on ihana ja blogi muutenki, alan seuraamaan :))
    lifestylebyolivia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  15. kiitos <3! jee uudet lukijat on aina enemmän ku tervetulleita ;)!

    VastaaPoista