perjantai 7. kesäkuuta 2013

Once i figured it out you were right here all along

Esittelen tässä vaikka ekaksi teille mun tän ja eilisen päivän kirppis reissun saaliit. Oon nyt alkanut hamstraamaan ihan sikana mekkoja ja hameita kun kesällä niitä on vaan niin kiva pitää.


Fiorellan mekko 2e


h&m:n mekko 1e


Ginan farkut 3e. Nää farkut on muuten täydelliset mutta noissa on niin lyhyet lahkeet että ne on mulle melkein caprit. Ajattelinkin että voisin ehkä leikata noi shortseiksi ja vähän tuunailla.


Maksihame 1,50

Mitäs piditte tän kertaisista ostoksista? :)

Oon nyt ollut tämän viikon kesätöissä henkilökohtaisena avustajana. En nyt sanoisi että työ on sellaista mitä koko loppu elämäni voisin tehdä mutta kyllä toi on ihan mukavaa kun on suht rentoa eikä tarvitse stressata oikeen mistään. Vielä kolme viikkoa ja sitten alkaa ansaittu kesäloma!
Tän viikonlopun ohjelmat on muuten auki mutta sunnuntaina on hieman häppeninkiä, nimittäin mun siskoni ylioppilas juhlat helsingissä. Ajattelin laittaa sinne jomman kumman noista uusista mekoista mitkä ostin. Tosta mustasta pidän ehkä hitusen enemmän mutta se taas toisaalta on aika lyhyt niin en sitten tiedä viitsinkö sitä pistää. No sen näkee sitten sunnuntaina että mitä mä päälleni keksin.

4 kommenttia:

  1. Kiva blogi ja tykkään kuvista :)
    ja kiitos kun kävit kommentoimas mun blogia ^^

    VastaaPoista
  2. Ihanat hiukset! (:

    toutest-possible.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihania ostoksia, ite ihastuin siihen mustaan mekkoon. :>

    VastaaPoista