lauantai 15. kesäkuuta 2013

Outfit

Kävin tänään syömässä ja kaupoilla mun porukoiden kanssa ja pyysin (lue: käskin) että mun veli ottaisi musta asukuvat. Mä en tiiä miks mutta mulla tulee tosta mun mustasta kirppikseltä löydetystä mekosta jostain syystä mieleen sinkkuelämää Carrie. Ehkä sillä on jossain jaksossa ollut ton tapanen mekko :D?


Löysin eilen kotikotoolta mun kiharrusraudan minkä luulin olevan rikki mutta kun laitoin johdon seinään niin kummasti se toimikin. Tein siis pitkästä aikaa onnistuneet kiharat jotka pysyivätkin kauemmin kuin puolituntia mulla. Enää ei ole paluuta suoristusrauta käkkyröihin.





Kaupoilla käynnin jälkeen ehdin vain hetken istua koneella kunnes päätin että haluan uimaan. Talviturkkia en vielä ollut valmis heittämään joten vieressä oleva uimahalli sai luvan kelvata. Olipa mukavan virkistävää käydä taas pitkästä aikaa uimassa kun nuorempana kävin joka viikonloppu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti