keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Chocolate Is the Answer. Who Cares What The Question Is

Oon nyt ollut maanantaista lähtien Helsingissä mun isällä jossa en juurikaan ole koneella ollut joten tästä syystä pääsin vasta nyt julkaisemaan teiän kommentteja ja vastaamaan niihin :) Tän parin päivän aikana oon mun siskon kanssa mm. Käynyt pitkästä aikaa stadikalla uimassa, ajellut yömyöhään Helsingissä ja popittanut musaa, käyty kiertelemässä mun laskujen mukaan 6-7 eri kirppiksellä, hesessäkin käytiin pariin otteeseen vaikka mun piti just alottaa dietti (hups...),  Vampire diaressii on katottu monta monta jaksoa (hahaa sain Bauxinkin koukkuun siihen ;D!), Eli oli siis ihan kivat pari päivää lukuun ottamatta parkkisakkoa ja pientä eksymistä kun yritettiin löytää klaukkalasta järvenpäähän..

Nyt voisin hieman esitellä uusia juttuja mitä oon haalinut tässä muutaman päivän sisällä!


Ihana hopeinen tarjotin kirppikseltä kolmella eurolla! Noi myn kynttilät sopi tohon just hyvin :)


Laukku kirpparilta 3e


Uus bikineiden yläosa! Aattelin et voisin yhdistää ton mustaan alaosaan koska mulla on jo yhdet leopardibikinit. 


Parit uudet rintsikat. Oon hirvee alusvaatehamstraaja.. Niitä ei vaan ikinä voi olla liikaa :D 


Vyö kirpparilta. Tohon mun pitää tehdä yksi reikä lisää koska toi on vähän turhan löysä.


Tää nyt ei oo mikään uus juttu mutta oon ihan innoissani kun löysin mun iskältä tän "kauan kadoksissa" olleen Ginan mekon<3! Nyt ei oo kyllä epäilystäkään mikä mekko pääsee ens kerralla baariin päälle ;)!

Huomenna sitten taas tulossa postausta :)! Moikka!

1 kommentti: