keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Everyone Wants Happiness, No One Wants Pain. But You Can’t Have A Rainbow Without A Little Rain

Käytiin tossa eilen Millan kanssa kahvilla ja oteltiin ihan kunnolla kuviakin, asukuvat ja kaikki mutta kas kummaa kun alan etsiä kuvia kamerastani niin tajusin että olin poistanut vahingossa kaikki kuvat! Siinä vaiheessa kyllä v*tutti aika lailla! Kuvat on nyt siis teillä tietämättömillä joten esittelen sitten vaikka kaksi eilistä kirppis saalista.


Shortsit 2,50e. Muuten ihan täydelliset mutta en tajua tota leikkausta tossa edessä?


Pinkit Koola Annan bikinit 2e. Voiko söpömpiä bikineitä edes olla? :D

Japi päätti yks päivä yllättää mut iloisesti ja kertoi että se tilasi Gigantista 47 tuumaisen telkkarin! Nyt kyllä kelpaa katella salkkareita ja muita hömppä sarjoja :D!


Kun J tuli ton kanssa ovesta sisään mun eka kysymys olikin että miten ihmeessä se sai sen tänne ylös asti :D

Tajusin tässä yks päivä siivotessani että oon ihan hullu purkkien ja purnukoiden hamstraaja... Mulla on kaikille mausteille omat pikku purkit, spageteille, muroille, purukumeille, juustolle jne jne.. Onko muilla samanlaista tapaa laittaa kaikki purkkeihin?


Oon tässä kesän aikana paisunut sellaset pari kolme kiloa ja oli aika järkytys kun ostettiin tuo vaaka ja sille astuin ekan kerran... En oo juuri (yhtään...) liikuntaa harrastanut tai katsonut mitä suuhuni pistän. Karkki ja muut herkut on tuntunut maistuvan vähän joka ilta tässä kesän aikana joten ei ihmekkään että alkaa jo vähän näkyä.. Nyt siis alan syömään terveellisemmin ja lisäämään vähän liikuntaa. Enkä aio sanoa niinkuin lähes kaikki muut jotka alkaa syömään terveellisemmin että "haluun että mun elimistö voi paremmin ja olen terveempi" Onhan toikin toki jokseenkin tärkeää mutta totuus on että haluan yksikertaisesti vaan näyttää vähän timmimmältä. Mitäpä tätä kieltämään :D



6 kommenttia:

  1. Haha, meilläki on noit samoi purnukoita! :D

    VastaaPoista
  2. Ihanat noi binksut :)
    http://cairni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mitä kirppistä käytät jäkessä useiten?
    aninelamaa.blogspot.fi linkkaa blogisi blogi arvosteluun!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. käyn eniten eurosetissä ja viadiassa :) juu pitää käydä linkkaa!

      Poista