lauantai 13. heinäkuuta 2013

In the end we only regret the changes we didn't take.

Eilinen ilta/yö meni kavereiden kanssa istuskellessa ja juoruillessa. Muutaman siiderin jälkeen tulee aina parhaat keskustelut ja avautumiset.... :D
Tuunailin äsken noi mun kirppikseltä löytämäni Monkin shortsit. Kysyin teiltä että minne sopisi niitit parhaiten ja sieltä tuli pari vastausta että takataskuun joten sinne mä ne siis laitoin ja muutaman myös shortsien etu osaan :)


Niitit tilasin yhteistyön kautta Täältä. Mitäs pidätte? :) Tohon tuunaukseen meni vähän yli yksi pussillista niittejä. Vielä on niittejä monta pussia jäljellä ja nyt pitäiskin päättää että mitäs mä seuraavaksi tuunailisin...

Tässä vielä kaksi uutta ostosta jotka tarttu mukaan viime kauppareissulta:


8 kommenttia:

  1. täydelliset nuo niitti shortsit :3♥

    VastaaPoista
  2. mulla on toi ripsari ja se on ihan kamalan huono :O siit tulee jotenkin ihan liikaa kerralla et tulee semmoset klumppiset ripset mitkä ei pysy taivutettuin :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa :o no mä oon tota nyt vast kerran kokeillu ja ihan normaalilt se must vaikutti :o

      Poista
  3. Ihanat noi shortsit ja tykkään sun bannerista:))

    http://veerahenriikka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. kiitti ^^! kiva että tykkäätte :P!

    VastaaPoista
  5. Kivat noi shortist ^^ Ja mahtavat ostkokset ^^

    VastaaPoista
  6. aivan ihana toi kultapunanen kaulakoru!!!

    VastaaPoista