maanantai 29. heinäkuuta 2013

Mökkiviikonloppu

Syy miksei pariin päivään ole postauksia näkynyt on se, että lähdettiin perjantaina siskon kanssa mun isosedän mökille Turkuun. Oltiin siellä kahdestaan perjantai ilta ja lauantai aamu, ja lauantai illlalla sinne tuli sitten mun porukat ja monta muuta sukulaista. Mökiltä kotiuduin tossa noin puolisen tuntia sitten. Ja heti tietty piti päästä koneelle. Vaikka olihan tää kone mulla sielläkin mukana mutta siellä mun mokkula toimi niin hitaasti ettei tässä jaksanut olla.


Ennen ylläolevan kuvan ottamista kysyin Pauliinalta että uskaltaisitko kiipee noita lahon näkösiä portaita ja seuraavan kymmenen sekunnin sisälle se sitten niitä kiipesikin jo :D
Mökillä tuli tehty kaikkea mitä mökillä kuuluukin tehdä eli auringon ottoa, saunomista, grillaamista, vesisotaa, mölkkyä, kortin peluuta, valvomista joka ilta pitkälle yöhön asti, tikan heittoa ja vaikka mitä. Melkein jopa päästiin kruisailemaan vesiskootterilla mutta se koki vähän damagea joten se jää nyt sitten toiseen kertaan.


Meni melkein kaikki tikat ohi taulusta ni piti vähän tuulettaa.


Toi mun isosedän mökki on tollanen suhteellisen iso, mun laskujen mukaan siinä oli kuusi tai seitsemän huonetta. Toi sijaitsee siis Turun hirvensalossa merenrannalla joten parempaa kesämökki paikkaa saa jo etsiä. Tonne ku sais kaikki kaverit mukaan ni vois järjestää vähän isommatkin pippalot. :D Epäilen kuitenkin että tätä tuskin tulee koskaan tapahtumaan.

Huomenna tulossa taas sitten postausta jossa ainaskin asukuvia ja vielä lisää mökkikuvia kun niitä tosiaan tuli otettua noin reilu 300 niin ei ne yhteen postaukseen mahdu vaikka suuren osan karsinkin pois.

2 kommenttia:

  1. Ihana tuo valko punainen paita :) Olet kaunis :)
    http://cairni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana toi mökki ja tosi ison näköinen ! kivoja kuvia :)

    Uusi blogi : http://camillaveronica.blogspot.fi/

    VastaaPoista