lauantai 20. heinäkuuta 2013

New bikini

Joku on saattanutkin huomata blogini oikeassa reunassa olevan Indiedays Inspiration bannerin. Olin ihan äimänkäkenä kun mulle tuli heiltä sähköpostia että mun blogi pääsisi mukaan tuonne Inspirationiin. Olin tottakai ihan innoissani tästä koko jutusta ja siellä se mun blogi nyt sitten on! Jos joku haluaa käydä katsomassa niin TÄSSÄ linkki. Bloggaan siis vielä bloggerin kautta joten tämä ei tarkoita että blogini siirtyisi minnekkään mutta se siis näkyy myös tuolla indiedays inspirationin puolella :)
Tää oli nyt vaan tällänen pikapostaus jossa tulin kertomaan ton Indiedays jutun sekä laittamaan kuvan uusista biksuista mitkä ostin eilen. Mitäs pidätte? :)


4 kommenttia:

  1. Onnee sulle! Ihan ansaitusti pääsit tonne!

    VastaaPoista
  2. heeei pakko tulla laittaa sulle! :) et jos tahdot käy laittaa mulle kysymyksii mun blogiin, niin saan kysymys postauksen käyntiin :) www.helimiuslife.blogspot.fi !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaa kiva :)! juu pitää miettii ja laitan jos keksin jotai hyvii kysymyksii :)!

      Poista