torstai 18. heinäkuuta 2013

Pitsiä ja peplumia

Mun ehkä kaksi lemppari juttua pukeutumisessa tällähetkellä on pitsi sekä peplum helmat. Ja jos nämä kaksi vielä yhdistää niin täydellinen vaate on taattu. Sain mun yhteistyö kumppaniltani  Hersecretiltä lahjakortin jolla päätin tilata ihanan peplum mekon. Mekko tuli taas tosi nopeasti, ei tainnut mennä kuin reilu vuorokausi niin mekko tippui postiluukusta. Eli jos nyt haluaa viikonlopuksi jonkin bilemekon niin sieltä vaan tilaamaan :D!


Tässä! linkki mekkoon. Mitäs pidätte? :) Toi on mulle kyllä tosi lyhyt joten saatan käyttää tota toppina tai vähintään pistän legginsit alle. Oon siis tosiaan yli 170cm pitkä joten jos joku "normaalipituinen" tilaa tämän mekon niin on varmaan ihan sopivan pituinen :)
Ja kuten aina hersecretiltä tilatessani, mulla oli aikamoinen valinnanvaikeus... Tein kollaasin mekoista mitkä oli mulla harkinnassa :D


Harmaa maksimekko Tästä! / Vaalea paljettimekko Tästä! / Musta mekko Tästä!


Musta niittimekko Tästä! / Peplum mekko Tästä! / Vaaleanpunainen juhlamekko Tästä!

9 kommenttia:

  1. Voi luoja miten ihana mekko ja sopii siulle ihan tosi hyvin! Oot superkaunis! xo

    VastaaPoista
  2. Ihana mekko :33 Kyl vois itekki tilat jos vaa olis rahaa ^^

    VastaaPoista
  3. Oh god mikä mekko. Tahtoo :D Ihanat väritkin. Ja ah sun hiukset <3

    VastaaPoista
  4. Samaa mieltä olen kuin edelliset kommentoijat! Aivan upea mekko ja sopii sulle kuin nenä päähän <3

    VastaaPoista
  5. tää sun blogi on kyllä ihana niinku vissii aikasemmin oonki sanonu, postailet mukavan usein, ja kaikki ostokses on ihania:) jatka samaa mallii ! http://helimiuslife.blogspot.fi/ käy kurkkaa mun blogia:)

    VastaaPoista
  6. Onnea Indiedaysiin pääsystä toivottaa mummi

    VastaaPoista