maanantai 22. heinäkuuta 2013

So far away but still so near

Heips<3 En ikinä tiedä mistä alottaisin tekemään postauksen eli mitkä kuvat laittaisin ensiksi ja missä järjestyksessä.. Tälläkin hetkellä juuri mietin että mitä mä oikeen kirjotan tähän postauksen alkuun... Kun postauksen on saanut ns. kunnolla käyntiin niin sitten se loppukin sujuu paljon sukkelammin. Noh, aloitetaan vaikkapa meiän uudesta lampusta joka ostettiin eteiseen kun siitä lamppu vielä puuttui.
Käytiin eilen J:n porukoiden kanssa Martinassa syömässä jonka jälkeen mentiin prismaan ruoka ostoksille ja sitten ajauduttiin lamppuosastolle josta bongattiin tämä kaunokainen <3


Hintaa taisi olla 50-60e? Ja päällä mulla oli seuraavanlaista:


Ei ehkä parhaat mahdolliset asukuvat koska laatu vähän kusee.. Mun kameralla saa jotenkin tosi huonoja kuvia sisätiloissa.. Uus kamera ois jees!

Ravintolassa käynnin ja ruokaostosten lisäksi eilinen päivä kului näissä merkeissä:


Syöpötellen ja Vampire Diaressia katellen.

Tänään aamulla fillaroin kirppikselle ja sieltä löyty pari kivaa jutskaa :)


Käsikorut 1,50e / laukku 2,50e / uusi Yvesin rusketusvoide 1e / bikiniyläosa 2e

21 kommenttia:

  1. Aivan ihana lamppu! Mäkin haluan :D
    Ja toi musta laukku on myös tosi kiva :3

    VastaaPoista
  2. voi vitsi toi lamppu on aivan ihana! Valo lähtee siitä tosi kivasti :)

    VastaaPoista
  3. Meillä on sama lamppu mutta ei olla saatu laitettuu sitä kattoon koska se pitää kai porata katton.. Millä te laitoitte sen tai miten? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa :o no siis mun poikaystävä on säköasentaja niin se laitto sen mut ei siin kyl mitään tarvinnu porata ainakaan :o

      Poista
  4. Kaunis valaisin! :) Olen itsekkin katsellut samanlaista, mutta toinen puolisko ei taida tuota hyväksyä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin tuo on :)! no höh :(! miehet.... :D!

      Poista
  5. Mulla on tuo sama lamppu! :3 mutta isompana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. coool ;)! isompana toi on kyl varmaan viel paljo mageempi :D

      Poista
  6. Onkohan toi sama mikä me ostettiin eteiseen, se löyty tosin Kodin ykkösestä! Aivan ihana<3

    VastaaPoista
  7. Mun on pakko tulla kommentoimaa tosta itseruskettavasta. Erehdyin, kirjaimellisesti ostamaan tota, ja käytin sitä TASAN kerran, oli erittäin huonoo mun mielestä, kuivuu tosi hitaasti, jätti tosi tahmean ihosta, ainut plussaa antava puoli oli se että se rusketti todella nopeasti!:) ps. ihana lamppu:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa ompa outoo koska mun mielestä toi on ehk yht parhaist itseruskettavista mitä oon kokeillu :D tai sit kaikki on ollu niin huonoja et toi vaan vaikuttaa hyvältä :D

      Poista
  8. Mistä sä kattelet noita vampyyripäiväkirjoja? Oon jo kohta vuoden verran yrittänyt etsiä jotain sivustoa missä pystyis katteleen tekstityksillä mutta en löydä! Vai ootko ostanut dvd:n? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on mulla noiden 1 ja tuottareiden dvd boksitkin mutta ne näkyy myös täältä aina neloskauteen asti ja tekstityksillä: http://hdfin.com/browse_items.php :)

      Poista
    2. Oih, vasta näin loman lopuksi ajattelin ottaa ilon irti tästä maailman parhaimmasta ohjelmasta! Kiitos että laitoit ton osotteen (:

      Poista
    3. juu eipä mitään :) hyvä että olin avuksi :)!

      Poista
  9. Yes! Finally something about south.

    Have a look at my site; One Direction Tickets

    VastaaPoista
  10. Excellent post. I used to be checking continuously this blog and I am impressed!
    Extremely helpful information specifically the last part :) I handle such
    info a lot. I was looking for this certain information for a
    long time. Thank you and good luck.

    My blog post: homepage ()

    VastaaPoista
  11. This site certainly has all of the information and facts I needed
    about this subject and didn't know who to ask.


    Also visit my weblog; homepage - -

    VastaaPoista