torstai 1. elokuuta 2013

Armeijapökät

Hienommin sanottuna armeija kuosia olevat farkut. Tilasin nää jo jotain kuukausi sitten yhteistyön merkeissä EMP.fistä mutta pienten teknisten ongelmien vuoksi postaan niistä vasta nyt.


Housut TÄSTÄ! Noita housuja tilatessani olin vähän ihmeissäni noista tuumakoista mutta tuolla sivulla kyllä selitettiin ihan hyvin mitä tuumakokoa esim xs ja s tarkoittaa. Itse tilasin housut koossa 28 ja olen noin S-M kokoa. Housut olisivat saaneet olla ehkä ihan hitusen kireämmät mutta ainakin kiertää veri jaloissa kun yleensä mun farkut on tosi kireitä mitä käytän :D Olen siis muuten kyllä tosi tyytyväinen noihin farkkuihin ja ne ovatkin olleet jo kovassa käytössä aina sillon kun on ollut vähän kylmepiä päiviä. Hintakaan noissa ei ole mikää ihan hirveä. Mitä nyt oon tässä jo vuoden etsinyt tollasia housuja niin en oo koskaan nähnyt missään muualla noita myytävän alle viidelläkympillä.


Käytiin tänään Millan kaa keravalla hakemassa sille Nikonin järkkäri anttilasta sekä käytiin myös kiinalaisessa ravintolassa syömässä. Maistoin myös ekaa kertaa elämässäni sushia ja voin kertoo et ei musta nyt mitään vannoutunutta sushin syöjää tullut. Se maistui mun mielestä vaan kylmältä riisiltä jossa oli vähän jotain mausteita.

Ps. Oon nyt ainakin hetkeksi vaihtanut mun läppärin meiän toiseen läppäriin joka on vähänniinkuin oottanut tuolla kaapissa sitäpäivää kun toi noin 5-6 vuotta vanha läppärini sanoo itsensä irti. Ja tänään saattoi olla se päivä, nimittäin se ei suostu aukeamaan vaan valittaa että jotain levykettä ei löydy.. Varmaan kovalevy hajonnut tai jotain vastaavaa mutta en nyt jaksa asialle mitään tehdä kun toi ois muutenkin jo kohta varmaan hajonnut kun siihen näyttöönkin tulee ihme viiruja ja en oo kohdellut tota konetta mitenkää kovin hellevaraisesti vaan se on kokeut aina vähän damagea kun oon sille suuttunut... :D
Joten pointti nyt oli tässä jutussa se että tässä uudemmassa läppärissä olisi toi web kamera millä voisi kai jotenkin kuvata videopostauksen mitä ootte niin kovasti aina pyydelleet. Mulla ois tuolla kauhee läjä kirppisjuttuja esiteltävänä jotka jo kuvailin ja latasin kuvat vanhalle koneelle joka ei aukea joten sinne meni ne kuvat eikä hirveesti huvittais alkaa kaikista ottamaan uusia kuvia joten aattelin että miten ois videopostaus noista kirppislöydöistä? En sit tiiä osaanko höpötellä yksinäni kameralle saatika edes lataa sitä videota tänne mutta lupaan ainaskin yrittää ;)!

10 kommenttia:

  1. Niittiliivi tuli tänään, kiitti! :)

    VastaaPoista
  2. Hienot huosut & koko asu oli kiva!

    lifestylebyolivia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. kivat housut, ja siis noita samanlaisia saa alle 50e lindexistä!:) ihan järvenpään prisman lindexkin myy näitä tälläisiä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) aijjaa haha mitenköhä en oo koskaan huomannu siellä tollasia :D

      Poista
  4. Tosi kivat housut :) Itekki oon katellu tollaisia, tai itseasiassa oon muutenkin kiinnostunu nykyään enemmän tosta inttikuviosta, se on nii maanläheistä :) Oon täs parhaillaa ettimäs sellasta takkii, yhellä mun tutulla on sellanen :) tosi kivan näkösiä naisten päällä!
    En tiedä kenen blogi, mutta tollaista meinaan :)

    http://kyyhkynen.blogspot.fi/2012/05/maastoutuja.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :)! uu sellaset takitki on kyl tosi kivoja! kelpais mullekkin :)! joo just tollasen mäki haluisin :D!

      Poista
  5. Makeet housut! Itse pidän armeijakuviosta ja kyseisellä kuviolla oleva istuva takki on mullakin etsinnässä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :)! jep sellasen mäki haluisin ^^!

      Poista