maanantai 12. elokuuta 2013

Eka työpäivä Veromodassa!

Nyt oon kotiutunut seitsemän tunnin työpäivästä (työharjoittelu) Veromodasta ja jalat on kyllä ihan puhki kun en ole noin pitkää aikaa tottunut seisomaan/kävelemään. Työ oli aikalailla seillaista kuin olin kuvitellutkin eli asiakaspalvelua, vaatteiden laittoa henkareihin, hälyjen kiinnitystä, siivousta yms! Oli ihan mukava työpäivä ja työkaverit ja pomo on onneksi tosi kivoja :)

Topit yhteensä 3 euroa kirppikseltä


Tuubihuivit yhteensä 1,50e kirppikseltä

Essien kynsilakka (? e) Emotionista

Siinäpä vähän viikonlopun kirppis saalista ja uusi ihana kynsilakka. Sain J:n raahattua mun mukaan kirppikselle lauantaina ja sen voi laskea jo saavutukseksi koska tää oli tasan toinen kerta meiän yli kolme vuotta kestäneessä suhteessa kun saan J:n mun kaa kirpparille! Eipä se ylläri sieltä mitään löytänyt mutta onneks mä sentään löysin jotain :)

Viikonloppu tuli vietettyä tosi rennosti ja katottiin vaan leffoja ja syötiin. 


Haha montakohan kiloa tuli lihottua taas viikonlopun aikana :D Mä meen nyt kattomaan frendejä joten huomiseen! Mikäli siis keksi jotain postattavaa :)!

16 kommenttia:

  1. vau miten kaunis oot, ihana banneri! ja muutenki tosi kivan olonen blogi :)

    VastaaPoista
  2. oot toosi kaunis! :) mutta hei jätän tän kommentoinnin nyt sikseen koska alan lukemaan lisää sun postauksia! (=

    VastaaPoista
  3. voi toi värikäs eläintoppi on niin kiva!!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin munkin mielestä ;)! se on tälläkin hetkellä mun päällä :D..

      Poista
  4. tosi hyvä blogi!:) liityin lukijaks nii liityppä sääkin, kävit jo kommentoimassa mun blogia :) ateenagesworld.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon ^^! jään seurailee ;)!

      Poista
  5. Hitto, että se tosiaan on rankkaa jaloille äkkiseltään tommonen harjottelu! :D
    Olin ite suomiksessa 2kk ja eka ½ kk meni kärsiessä jalka säryistä, koska olen niin pirun kovapäinen, että en suostunut hankkimaan tennareita parempia työkenkiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep toi on kyl tosi rankkaa ku yhtäkkii joutuu 7 tuntii päiväs seisomaan ku ei oo tottunu... :D
      haha joo mäki oon ollu nyt tän ekan viikon tuol vaa tennareis ja jalat huutaa hallelujaa ja yhes varpaas on rakko... :D

      Poista
  6. Ooo kuulostaa kivalle, Vero Moda on yks mun ehdoton lempparivaatekauppa! Mä en kyllä jaksa seistä töissä yhtään (okei on istumatyössäkin sit ne miinuspuolet:D), mut tuollain vaatteiden keskellä hengailu ja niiden järkkäily olis ihan mahtavaa 8--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep niin munkin :)! haha joo toi seisoskelu onkin kyllä ehdottomasti yks miinuspuolista tossa työssä :D...

      Poista
  7. Upea toi eläintoppi!:) ja cool työpaikka!:o

    VastaaPoista