lauantai 17. elokuuta 2013

some pursue happines, others create it!

Nyt on näköjään taas sellainen päivä että kirjoittaminen vähän tökkii eli toisinsanoen oon tän alkutekstin kirjoittanut nyt neljä tai viisi kertaa ja aina painanut pyyhi nappia sen jälkeen. Ehkä siis suosiolla laitan nyt kuvia vaan ensiksi niin eiköhän se runosuoni sieltä ala sykkiä.


Laitoin eilen itselleni tekokynnet koska mun omat kynnet oli taas niin lyhyet ja ruman näköiset. Lakkasin ne vielä pinkikeiksi henkkamaukan lakalla ja nyt voin taas vähän aikaa olla tyytyväinen mun kynsiin! Viilasin noita aika paljon lyhyemmiksi koska en vaan yksinkertaisesti osaa olla tosi pitkillä kynsillä kun näilläkin on jo suhteellisen vaikeaa olla. Mitäs pidätte?


Yks ilta meiän parvekkeelta näkyi tosi kaunis auringonlasku niin siitä piti saada kuva. Tosin toi tyhmä mikälie piippu tuolla vähän kyllä pilaa tän kuvan...

Eilen olin taas vahtimassa siskoja kun äitillä oli menoa :) Mentiin ulos sitten melkein samantien kun oli niin hyvä ilma ja Amanda ja Melinda sitten innostui taas hieman "laittamaan" mun hiuksia kun niiden mielestä mulla on niin kivat hiukset kun ne on niin pitkät...


Haha ootin kauhulla että mitä ne mulle tekee. Lopputulos oli sitten joku letintapainen..

Ottelin myös hieman mun veljestä kuvia kun hän halusi uuden profiilikuvan facebookkiin. Mistä muuten johtuu että miespuoleiset henkilöt vaihtaa tosi harvoin profiilikuviaan? Ite vaihdan aina noin parin kuukauden välein.


Teo on muuten vapaalla jalalla (ainakin mun tietääkseni...) joten noin 14- vuotiaat tytöt ottakee yhteyttä! Haha or not... :D

Ja pitihän mustakin sitten tietty ottaa kuvia kun niitä ei täällä koneella olekkaan vielä kuin noin tsiljoona. No siinä näätte sitten ainakin eilisen asua eli Ginan farkut, Lindexin peplumtoppi ja suhisevat balleriinat. Ja suhisevilla tarkoitan sitä että aina kun noilla astuu askeleen niin kuuluu sellainen tyhmä ääni, oon yrittänyt tehdä pienenpieniä reikiä tonne pohjaan jos ne ei sitten enään suhisisi mutta kas kummaa suhina vaan paheni entisestään. No eipä voi kyllä paljoa odottaakkaan 50 senttiä maksavilta kirppiskengiltä!


Yhdeksän aikaa lähdin sitten kotiin ja kotona odotti J ja monsterit yliopisto sekä pari pussia karkkia!


Tänään aamulla kävin kirppiksellä ja löysin pari kivaa juttua joista ottelen sitten kuvia huomisen postaukseen. Eli see ya later!

7 kommenttia:

  1. Millä kirppiksellä käyt kun löydät aina noin ihania juttuja? Ps.tää on hyvä blogi!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. käyn järvenpään kirppiksillä :) kiitti<3!

      Poista
  2. Sulonen toi sun veli! :)

    VastaaPoista