sunnuntai 4. elokuuta 2013

Uusi seinäkello ja muuta päivittämisen arvoista


Meiltä on puuttunut seinäkello niin kauan kun ollaan tässä asuttu ja yksi päivä löysin ihan sattumalta tollasen söpön seinäkellon femmalla niin pitihän se ostaa. Laitettiin se tohon meiän keittiön ja eteisen väliselle tyhjälle seinälle niin nyt se seinä ei enään näytä niin autiolta. Vielä tänne kotiin pitäisi ostaa tohon samaiselle seinälle joku pieni hylly, parvekkeelle tuolit ja pieni pöytä sekä joitain tauluja ois myös kiva saada seinille.


Tein eilen ihan itse hamppareita ekaa kertaa elämässäni! Eli siis leivoin noi sämpylät, tein jauhelihapihvit ja väliin laitoin pekonia, salaattia, ketsuppia ja majoneesia. Voisin näitä tehdä joku päivä uudestaan kun onnistui aika hyvin ja oli varsinkin ton miespuoleisen asukkaan mieleen.


Ostin myös uusia käsipyyhkeitä kun oli vaan euron kappalehinta. Mietin aika monen eri värivaihtoehdon välillä mutta päädyin lopulta sinisiin koska meiän vessakin on aika sininen niin noi sopii sinne hyvin. Kotona tosin huomasin ettei noissa ole niitä kiinnityslenksuja...


Oon myös kokonaan unohtanut esitellä mun uuden aurinkopuuterin jonka ostin tossa jokunen aika sitten. Olihan se vähän tyyris noihin seppälän halpis puutereihin verrattuna mutta kyllä eronkin sitten huomaa..

Huomenna mulla alkaakin sitten viimenen lomaviikko ja perjantaina alkaa koulu. Buuu sanon minä!

2 kommenttia:

  1. Uuu kivan näkösiä hampurilaisia! Haluisitko tehdä postauksen siitä miten teit noi? Mua kiinnostais ihan kauheesti tehdä..

    VastaaPoista