torstai 8. elokuuta 2013

Vastauksia!


Onko sulla paljon kavereita ja tutustutko helposti uusiin ihmisiin?
 On mulla aika paljon mutta voisi tietty olla enemmänkin. Ois ihan huippua tuntea jotain muitakin bloggaajia niin ois ainakin paljon puhuttavaa :D Tutustun mä aika helposti uusiin ihmisiin mutta saatan aluksi olla hieman ujo.

Mitä mieltä olet perussuomalaisista?
No mun mielestä se kertoo jo persuista aika paljon että se Hakkarainen ei ole saanut edes peruskoulun päättötodistusta..

Tykkäätkö omasta nimestäs? jos et niin minkäniminen tahtoisit olla?
Tykkään joo :D

Mikä on sun lempibaari?
Hmm... nyt kun onnelaakaan ei enään ole niin pakko varmaan sanoa ihan vaan toi jäken RT :D Noloa....

Jos olisit sinkku niin olisiko elämäsi erilaista?
Olis hyvinkin erilaista. Asuisin luultavasti vielä porukoilla ja bilettäisin paljon enemmän.

Mitä mieltä olet huumeista?
 No niissä nyt ei ole mitään järkeä.. Vaikka sitä sanotaankin että ei esim. kannabiksesta tule mitään haittavaikutuksia mutta tiedän monia ihmisiä joiden aivotoiminta ei ole enään siitä nopeimmasta päästä ja kiitos kuuluu juuri kannabikselle.

Tuletko hyvin toimeen poikien kanssa? voisitko hengailla poikaporukassa ainoana tyttönä?
Tulen poikien kanssa ihan yhtä hyvin toimeen siinä missä tyttöjenkin kanssa. Joskus lapsena sitä tuli hengailtua välillä jopa enemmän poikien kuin tyttöjen kanssa. Olin aika menevä ja liikunnallinen lapsi joten poikien kanssa oli välillä kivempi leikkiä kun tyttöjen kanssa kun tytöt ovat aika varovaisia ja olin ite niin rämäpää :D

Tiiätkö jotain hyviä kauneusvinkkejä?
Kannattaa juoda paljon vettä niin iho ja hiukset voivat paremmin. Iho ja hiukset kannattaisi myös lämpimän veden sijasta pestä kylmällä.


Mitä mieltä olet verenluovutuksesta ja oletko itse koskaan luovuttanut verta?
Hyvä juttu mutta itse en ole luovuttanut enkä varmaan tulekkaan koskaan luovuttamaan koska inhoan piikkejä.

Onko sulla vaan oman ikäisiä kavereita?
 Ei. Mulla on kaikenikäisiä kavereita. Mua vanhempia ja nuorempia.

Mihin piirteisiin ihastuit sun poikaystävässäs ekaksi?
 Varmaankin sen huumorintajuun ja itsevarmuuteen.

Minkäikäisenä joit ekan kerran alkoholia?
9- vuotiaana taisin ekan kerran maistaa kaljaa kun halusin tietää että miksi iskä juo sitä :D Ja joskus 14 vuotiaana join sitten ekan kerran kavereiden kanssa.

Haluisitko silarit? mitä mieltä poikaystäväs ois jos sanoisit että aiot hankkia silarit?
En haluisi. Se kyllä tietää etten ikinä haluaisi silareita joten se luultavasti luulisi että mä vitsailen.

Parhaimman näköinen miesnäyttelijä?
Joko Paul Wesley tai Channing Tatum

Ootko rikkaasta vai köyhästä perheestä?
Köyhästä. En oo ikinä saanut mitään kalliita juttuja kuten merkkilaukkuja tai vaatteita.

Jos joku blogisi lukija tulisi puhumaan sinulle niin miten reagoisit?
 No oisin iloinen tietty ja jäisin juttelemaan :D

Onko justin bieber sunmielestä hyvännäköinen? 
Noo miten sen nyt ottaa, se on ehkä vähän liian pikkupoikamainen ja naisellinen mun makuuni :D

Onko sun sukujuuret ihan suomesta vai onko sussa esim. yhtää ruotsalaista?
Mun isomummi oli suomenruotsalainen, sitten jonkun huhun mukaan mussa saattais olla hieman venäläistä jos nyt oikein muistan. Mun isopappaakaan ei kukaan tiedä eli mussa saattaa periaatteessa olla vaikka romaanivertakin yms :D

Mitä pelkoja sulla on?
No nyt tulee pitkä lista... Ensinnäkin pelkään kaikkea yliluonnollista mutta samalla mua myös kiinnostaa kaikki yliluonnollinen ja sitten jos telkkarista tulee joku tollanen leffa / sarja niin sitä on sitten pakko jäädä tuijottamaan vaikka tiedän että en saisi sitten unta illalla.
Sitten pelkään myös ötököitä ja etenkin tuhatjalkaisia ja sellasia isoja hämähäkkejä millä on isot silmät. En tiedä miksi mutta ne isot silmät hämähäkeillä kuvottaa muo ihan suunnattomasti.
Taidan myös hieman kammota pimeää vaikka en sitä koskaan suostukkaan itselleni myöntämään :D


Mitkä on sun lemppariautomerkit?
 No jos oisin rikan niin haluisin  mustangin, Camaron tai muun vastaavan mutta näistä ns. perusmerkeistä bemmi, audi, ja mersu

Kerro parhaimmat/pahimmat iskurepliikit mitä sulle on sanottu? :D
No joku poitsu lähetti jonku tytön mun luokse ja se tyttö oli silleen että näätkö ton sinilippiksisen jätkän tuolla? Se sanoi että oot koko paikan kaunein muija, haha olin kyllä aika otettu tosta kohteliaisuudesta :D Samaisella baarikerralla taas kun olin tainnut antaa parikin kertaa pakit jollekkin toiselle aika sinnikkäälle tapaukselle joka ei meinannut uskoa että olen varattu niin se sitten alkoi esittelemään sen tatuointeja ja lihaksia ja se kysyi jotai että no entäs nytten? Sanoin vaan jotain että en mä kyllä nyt oo yhtään sen enempää sinkku kun olin äskenkään :D Joskus myös joku ulkomaalainen tuli sanomaan että näytän brasilialaiselta. Tossa nyt taisi olla viimeisimmät iskurepliikit mitkä on vielä parhaiten muistissa, mutta kyllä näitä on kuultu jos vaikka mitä... Yleensä niille vaan nauraa mutta välillä ne alkaa tosissaan ärsyttämään kun jotkut ei meinaa uskoa että seurustelee..

Tullaanko sua usein iskemään baarissa?
Jos oon Japin kanssa baarissa niin silloin saan olla aika rauhassa mutta jos oon kavereiden kanssa niin yleensä aina joku sieltä jotain yrittää.

Tykkäätkö tanssia baarissa vai istutko mieluummin jossain nurkkapöydässä kavereidesi kanssa?
Tykkään tanssia! Haha en varmaan edes kävisi baareissa jos siellä ei voisi tanssia. Välillä toki pitää hieman levätä ja mennä johonkin istumaan. Mutta aina vaikka kuinka väsyttäisi niin on yksi biisi mikä vaan pitää mennä tanssimaan. Ja sen on Knife partyn -internet friends! Haha Rt:n dj:tkin varmaan tietää jo mitä biisiä ollaan tulossa pyytämään jos kävellään siihen dj kopille :D

Mikä on sun lempidrinkki?
Valkovenäläinen, mustikkashotti, jekkubattery, villevallaton ja mikävaan mihin tulee pisangia :D

Onko sulla pidennykset ja jos ei ole niin miten sulla on noin pitkät ja paksut hiukset?
Ei oo pidennyksiä :) Oon vaan kasvattanut nää näin pitkiksi ja ei nää nyt oikeestaan kovinkaan paksut ole. 

Mielipiteesi juorublogeista?
 Hyvää viihdettä aina silloin kun ei keksi muuta tekemistä. Kaikki parhaat tosin aina poistetaan..

Mitä mieltä olet kauneusleikkauksista ja haluaisitko itse ottaa jonkin leikkauksen?
Ymmärrän ne siinä tapauksessa jos niitä oikeasti tarvitsee esim. jonkin palovamman korjaukseen mutta en kannata huulien täyttöä, silareita tai muita vastaavia. Kaikki ovat kauniita juuri sellaisena kuin ovat ja jos luulee että huono itsetunto korjaantuu botoksilla niin aika luultavasti on väärässä.


Mitä mieltä olet homoista?
Ihmisiä siinä missä muutkin ja mielestäni heillä kuuluisi olla ihan samat oikeudet mennä vaikkapa naimisiin kuin muillakin ihmisillä.

Kuinka pitkä sä oot ja kuinka pitkä sun poikaystäväs on?
Mä oon 171,5 ja Japi on muistaakseni jotain 176-180cm välillä.

Haluatko joskus mennä naimisiin ja jos haluat niin millainen olisi unelmien häämekkosi?
Kai sitä joskus tulevaisuudessa olisi ihan kivaa mennä mutta ei se ole mikään mun elämän päätavoite. Unelmahäämekko olisi vitivalkoinen, siinä olisi hihaton yläosa ja se olisi noin lantiolle asti kireä ja sitten siitä alkaisi iso ja muhkea helma. Siinä pitäisi myös olla jotain kilmalteita.

Lempipeli?
En tiiä tarkoitatko nyt ihan peruslautapelejä vai mitä mutta lautapeleistä monopoli! :D

Lempi meikkimerkki? Miksi?
 Kaikki menee mutta tykkään eniten niistä mitä ei testata eläimillä esim bodyshop.

Mitä muita kieliä osaat? Suomen lisäksi siis
Englantia. En nyt voi sanoa osaavani ruotsia jos osaan sanoa ruotsiksi suunnilleen oman nimeni ja kysyä kelloa..

Kuinka kauan oot ollut yhdessä poikaystäväs kaa?
Ens kuussa tulee täyteen 3,5 vuotta :D Herranjestas ollaan seurusteltu kauan :D!

Top 5 lempiblogit?
 Kenza, leave the world behind, motherfuckin fashion, klipsiworld, uino. ja noi ei nyt olleet missään paremmuusjärjestyksessä

Osaatko piirtää tai laulaa?
Olin mä joskus aika hyvä piirtämään mutta nyt on taidot varmaan vähän ruosteessa kun en oo pitkään aikaan piirtänyt. Tosta laulamisesta en nyt osaa sanoa. Kysykää mun naapureilta :D

Sun toinen nimi?
Elise

Paras lukemasi kirja?
 En oo moneen vuoteen lukenut enään kirjoja mutta joskus luin aika paljon niitä polluxin heppakirjoja ja sanon siis että joku niistä :D


Lempikirjailija?
 En osaa sanoa kun en lue :D

Paras näkemäsi elokuva?
 Titanic, the notebook, leijonakuninkaat, twilightit

Lempikuukautesi?
Heinäkuu

Paras vaatekauppa?
En juuri ostele vaatekaupoista mitään koska oon köyhä opiskelija mutta sanon että ginatricot

Paras kirppari?
valtteri oli paras mutta kun se lopetettiin niin sanon että järvenpään euroset

Uskotko jumalaan tai johonkin muuhun vastaavaan
Juu.

Lempivaatteesi?
Tällähetkellä lempivaatteeni taitaa olla nuo ginan mustat farkut jossa on vetoketjuja.

Mikä on lempiruokasi?
spaghetti ja bolognese kastike

Missä olet erityisen hyvä? Ootko jossain luonnonlahjakkuus?
Hmmm.. oon aika hyvä uimaan ja sukeltamaan pitkiä matkoja. En taida olla luonnonlahjakkuus missään.

Ootko hyvä koulussa?
Nojaa.. en erityisen :D Oon yleensä hyvä niissä asioissa mitkä mua kiinnostaa ja melkeen mikään mitä koulussa opetetaan ei ole järin kiinnostavaa.

Onko sulla outoja tapoja?
 Jos otan tiskikoneesta tai kaapista puhtaan lasin niin mun on ihan pakko huuhdella sen kerran ennen kuin juon siitä vettä. Nivelten naksauttelun voi varmaan myös lisätä outoihin tapoihin.


Lempivärisi?
Pinkki ja turkoosi luultavasti

Kauanko olet harrastanut ratsastusta?
Noin 7 vuotta.

Missä maissa olet käynyt?
Ruotsi viro, jenkit, italia ja joskus ihan pienenä kävin porukoiden kanssa muistaakseni espanjassa

Lempinimi?
Eipä mulla oikeen ole.

Onko sulla sisaruksia?
kolme siskoa ja veli

Missä haluaisit asua?
Ehkä vielä vähän lähempänä Järvenpään keskustaa ja joskus tulevaisuudessa olisi kivaa muuttaa Helsinkiin.

Mikä on unelma ammattisi?
Bloggaaminen :D Jos sitä nyt voi kutsua ammatiksi. Vaatesuunnittelija tai stylistikään eivät olisi hassumpia ammatteja.

Mikä sinusta tulee isona?
Sen ku tietäis! :D

Haluaisitko lemmikkiä? mikäli haluaisit niin minkälaisen?
Jos olisin rikas (again...) niin oma hevonen olisi kiva. Voisin myös ottaa vaikkapa pupun. Onhan mulla noita eläimiä ollut jos vaikka minkälaisia.

Jos saisit lapsen niin minkä antaisit sen nimeksi jos se olisi tyttö? Entäpä poika?
Hmmm..   En ainakaan mitää kovin tavallista kuten liisa tai pekka. Tykkään vähän eksoottisimmista nimistä ja jos mun pikkusiskon nimi ei olisi Melinda niin voisin sen antaa ehkä omalle lapselle :D Pojan nimestä en tiedä.

Mitä harrastat?
Tällähetkellä en mitään kun lopetin ratsastuksen. Zumbatunneilla olisi kyllä kivaa käydä.


Onko sulla eläimiä? Jos on niin mitä?
Ei mulla ole täällä omassa kodissa mutta äitin luona on koira ja kaks kissaa

Paras tv ohjelma?
Vampire diaries<3

Milloin seurustelit ekan kerran?
"Kunnolla" seurustelin ekan kerran 15 vuotiaana.

Mikä on sun lemppariblogi?
En osaa sanoa yhtä lempparia mutta kenzalla on ainakin kaikista kivoin tyyli ja jos se ei olisi ruotsalainen blogi niin sitten sanoisin varmaan sen. Ei sillä että mulla olisi jotain ruotsalaisia vastaan, google kääntäjällä sitä on vaan aika tuskallista yrittää lukea

Millaisesta musasta tykkäät?
Kaikenlaisesta. Paitsi klassisesta

Montako neliötä sun kämpässä on?
 42,5

Kuinka usein käytät alkoholia?
Riippuu ihan kausista. Nyt kesällä oon juonut melkein joka tai joka toinen viikko mutta talvisin juon yleensä harvemmin. Joskus on aikoja etten juo moneen kuukauteen.

Ootko tyytyväinen itseesi ja ulkonäköösi? jos et niin mitä muuttaisit?
Oon mä ihan tarpeeks tyytyväinen mutta ainahan sitä voi pari kiloa vähemmän painaa :D Voisin kyllä myös ottaa paksummat hiukset ja kestävämmät kynnet

Pelaatko netissä mitään pelejä?
Facebookissa tulee pelattua candycrush sagaa ja farm heroes sagaa. Joskus saatan myös pelata mahjongia. Ja olen myös monta vuotta jo ollut koukussa yhteen hevospeliin netissä missä pitää kasvattaa omia hevosia ja myydä niitä. T. Sofia kohta 20v.

Puhutko hyvin englantia?
 Ihan. saatan kyllä olla vähän jäinen mutta sitten kun vaan puhuu niin se alkaa sujumaan paremmin.

Poltatko tupakkaa?
En vakituisesti mutta joskus alkoholia nauttiessa saattaa mennä pari.

11 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Ja mahtava blogi muutenkin! ::D

    Ootko muuten Howrsessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :D! haha juu siellähän mä :D!

      Poista
  2. Hahaa, vaikutat niin symppikseltä :D Sulla on myös tosi upeet hiukset, etenkin kun ovat ihan sun omat! Ei ne kuvissa ainakaan näytä yhtäänkään ohuilta, tosi paksun näköset ovat.

    Ja hei, tosta nettipelaamisesta. Itsekin olen vähän päälle 20 vuotias ja rakastan kaikenmaailman dress up-pelejä ja muita "tyttöpelejä". Niihin vaan uppoo kivasti aikaa ja on hauskaa hölmöä tekemistä. :D

    Mitä heppapelia pelaat, kuulostaa...koukuttavalta? Alkoi itseänikin kiinnostamaan. :DD



    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiitos, olipa piristävä kommentti ^^!
      aijjaa no hyvä etten oo ainoo sitten :D ne on kyl tosi koukuttavii! pelaan howrse.comia :D

      Poista
  3. täält löytyy kans yks joka pelaa howrsea:D Siihen on vaan kummasti jääny koukkuun ja avo jaksaa mulle siitä aina kuittailla:D mut löytää siellä nimimerkillä myy94, millä nimellä liikut siellä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiva :D! en oo näköjään siis ainoo mun ikänen joka on howrsessa :Dd tein mun nimimerkin sinne joskus varmaan viis vuotta sitten ja se on sofie's :D

      Poista
  4. Eikä tuun kyl joskus moikkaa sua jäken vero modaan:D varovaa täält sit syksyl yks himoshoppaaja takiainen tulos häiritsee;) ja heii, lopetit ratsastuksen, miks? Oot käynykki tääl jo, mut linkkaampa silti, mun blogi http://aninelamaa.blogspot.fi/ ja sisältää heppa asiaa, mutta myös ihan arkielämää sekä D.I.Y ja terveys sekä kauneus vinkkejä!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha tuu ihmeessä moikkaamaan :D! juuu lopetin sillon viime kesällä ridauksen ku se talli missä kävin vaihto omistajaa eikä siellä enään pidetty ratsastustunteja vaan nykysin se on pelkkä kisatalli :( juu tiiänkin sun blogin ja käyn sitä aina välillä lukemassa :)!

      Poista
  5. Moi!
    Sul on tosi kiva blogi! Oon ittekkin howrsessa. Ootko suomen vai kansainvälisessä servulla sielä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. moii :) kiitti <3! aijjaa kiva :P oon siinä kansainvälisessä

      Poista
  6. Kattelin noita vanhempia biksukuvia heinäkuulta niin et kyllä mitään silareita ikinä tarvikkaan, vaikka ottaisi puolet pois, niin siltikin olisi suuremmat tissit kuin monella muulla. Kuvan perusteella jopa 70D tai E ellei jopa 65 ympärysmitta.

    VastaaPoista