sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Don't tress, do your best, forget the rest



Mistä johtuu että aina nää viikonloppuna ilmestyneet postaukset on aika ruokakuva painotteisia? :D Eilinen meni oikeestaan vaan sisällä kyhjöttäen sekä syöden. Aina jos oon ollut edellisenä iltana jossain juhlimassa niin seuraavana päivänä voisin syödä varmaan viiden ihmisen edestä ruokaa.. Normaaleilla ihmisillä mun tietääkseni krapulassa ei tee mieli yhtään ruokaa tai muuten tulee paha olo mutta mulla se on näköjään ihan toistepäin että jos en syö niin sitten se paha olo vasta tuleekin. Onneks en asu minkään hesen vieressä koska sit mut näkis siellä tyyliin joka lauantai aamu tilaamassa mega ateriaa :D Siitä ei linjat kyllä tykkäis hyvää. Ei siellä että noi kebabit ja jäätelötkään ois mitenkään parempi vaihtoehto..

Tänään heräsin noin 15 yli kymmenen ja suuntasin sitten samantien kirppikselle. Sieltä löytyi taas tosi kivoja juttuja, as always...

Hennesin talvitakki 7,50e (!!)

Adidaksen urheilushortsit 1e

Aattelin nyt ihan tosissani et vois alkaa kuntoilee (nyt luultavasti ainakin pari mun kaveria repes siellä..) joten ostin noi shortsit vähän tuomaan lisämotivaatiota. Ois kiva alottaa zumba ja oon netistä katellutkin jo että missä täällä järvenpäässä ois zumbatunteja. Jos ootte jäkeläisiä ja tiiätte täällä hyviä zumbatunteja niin kertokaa ihmeessä!

Kengät 1e

Toppi 0,80e / Essie kynsilakka 1e

Korvikset 1e

8 kommenttia:

  1. tosi kivoi löyttöjä!! missä kirppiksel sä käyt?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia! :) käyn kaikilla järvenpään kirppareilla :>

      Poista
  2. Mä ainaki repesin! :D Nää on nää perus meiän "nyt alotan kuntokuurin" ... ja parin vkon pääst se sit unohtuuki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha arvasin :D....! nojoo perus... toivottavasti tää nyt kestäis :D

      Poista
  3. ou damn! mun pitäis tulla käymään järvenpäässä ihan vaan sen takia että lähen kiertää kirppiksiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kannattaa :D! tääl on tosi hyvät kirppikset :D

      Poista
  4. Mun blogissa ois haaste sulle :)
    http://iidamariasdiary.blogspot.fi/2013/09/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos haasteesta :) pitääpä käydä heti kurkkaamassa!

      Poista