sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Hersecretin paketti!

Nyt tulee postausta Hersecretin paketin sisällöstä mikä tipahti postiluukustani perjantaina. Kuten jo mainitsin niin toimitus oli jälleen erittäin nopea, noin vuorokaudessa tilauksesta tuli paketti. Noissa paketeissa on yleensä myös se hyvä puoli että ne mahtuu postiluukusta niin ei tarvitse postiin asti raahautua :D


Musta peplum toppi TÄSTÄ!


Valkoinen peplum paita TÄSTÄ!


Unimaski TÄSTÄ!

Mun vanha unimaski / silmälappu on jo niin räjähtänyt että kun näin tuon siellä sivuilla niin olihan se pakko laittaa mukaan tilaukseen. Yllätyin positiivisesti siitä kun tuossa on tollainen säädettävä hihna joten sen saa säädettyä juuri sopivan kireälle.
Yleensä olen tilannut Hersecretiltä mekkoja mutta ne ovat aina olleet hitusen verran turhan lyhyitä mulle koska olen yli 170 cm pitkä ja en muutenkaan oikein osaa käyttää ihan minimekkoja. Nää paidat on molemmat ihan täydellisiä ja en vois olla tyytyväisempi tähän tilaukseen! Mitäs te piditte tänkertaisista ostoksista :)? Tuo musta peplum toppi pääsikin jo tässä viikonloppuna ekaa kertaa päälle kun pidin meillä pienet illanistujaiset :)



14 kommenttia:

  1. ihana tuo peplum toppi ! :3 sopii sulle tosi hyvin <:

    VastaaPoista
  2. Mulla on tuo valkoinen peplum myös, se on ihana!!

    VastaaPoista
  3. Vau miten ihana tuo peplum♥ Sopii täydellisesti sulle :)

    VastaaPoista
  4. Nätti toppi! :)

    Olitko sä Järvenpäästä? Mulla saattaisi olla yksi sua kiinnostava kisa blogissa!

    http://www.enninkengissa.fi/2013/08/voita-ripsipidennykset-dazzling-beauty.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! juu olenhan minä :) alllright pitääpä heti mennä kattomaan ;)!

      Poista
    2. Jee! Kiva löytää paikkakuntalaisen blogi :)

      Poista
    3. jep samoin! :) ite en ainakaan tiedä kovinmontaa järvenpääläistä blogia :)

      Poista
    4. Joo sama juttu! :/ Pitäs kehittää joku Jäke-rinki XD

      Poista
    5. haha niin pitäis kyl! :D

      Poista