tiistai 3. syyskuuta 2013

I know that you don't know it but you're fine, so fine.


Heissan! Sain tuossa eilen lahjakortin Hersecretille, ja nyt mietinkin että mitä sillä kortilla tilaisin. Mun vaihtoehdot on pyörineet neuleiden, peplum juttujen sekä mekkojen välillä. Oon varmaan mailman huonoin ihminen tekemään valintoja ja kun kyseessä on jokin vaate niin kestää aika kauan päättää että minkä haluaisin... Siksipä teinkin pienen kollaasin kivoimmista jutuista ja olisi kiva kuulla teidän mielipiteenne että mitä mun kannattaisi mieluiten tilata :) Tietysti nyt syksyllä neuleet ois kannattavinta muttakun ne peplumitkin on vaan niin ihania<3...


Harmaa neule TÄSTÄ / Musta peplum toppi TÄSTÄ / Turkoosi peplumtoppi TÄSTÄ / Harmaa neule TÄSTÄ / Musta paljettimekko TÄSTÄ / Musta villakangastakki TÄSTÄ


Kiitos myös teille jotka laittelitte mulle niitä postausehdotuksia tulemaan! Välillä on vaan niin vaikeaa keksiä mitään järkevää tai vähemmänjärkevää postattavaa joten postausehdotukset ovat aina enemmän kuin tervetulleita.


Oon ihan in löööv tohon uuteen Ikean mukiin kun se on vaan niin söpö<3 Nyt kun mulla on samaasarjaa oleva kulhokin niin kyllä kelpaa :D! Tollanen hempee vaaleanpunainen kuuluu kyllä ehdottomasti yksiin mun lemppariväreistä, varsinkin sisustuksessa vaikka en muuten hirveästi tykkääkkään väreistä sisustaessa :)

10 kommenttia:

  1. ootpas nätti!:) tykkään tosta takista:)

    veerahenriikka.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :) jep se on kyl tosi ihana<3!

      Poista
  2. Monen euron lahjakortin sait? :)

    VastaaPoista
  3. Oot niin yli kaunis voi ei! Oon sua siellä wero modassaki aina välillä kattelu ja on tullu mieleen että josko tulisin moikkaamaan, mutta ei oo sitten saanu aikaseks. Ot muuten ilmeisesti välillä seuraillut sitä mun hevosblogia, niin loin eilen lifestyle blogin siihen rinnalle, että jos kiinnostaa niin käy ihmeessä katsomassa http://anniinamatleena.blogspot.fi/ ja se hevos täyteinen blogi on siis nimeltään http://aninelamaa.blogspot.fi/ jos muistuu mieleen?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiitos paljon ^^ aijjaa oon tainnu siis olla ihan työntouhussa kun en oo sua huomannut! :D juu pitääpä käydä tsekkaamassa :)!

      Poista
  4. Musta peplum toppi tai musta paljettimekko ! :)

    VastaaPoista
  5. Tuo turkoosi peplum olis aivan upea!:)

    VastaaPoista