keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Pientä päivittelyä

Heipsan! Nyt oon sitten virallisesti aikuinen nainen. Tai olinhan mä jo kaksi vuotta sitten mutta ei silloin kyllä siltä oikein tuntunut. En tiedä tuntuuko nytkään mutta ainakin vähän aikuisemmalta. Synttärilahjoja en ole vielä saanut mutta J:n lahja on tulossa postissa eikä mulla ole kyllä mitään hajuakaan että mitä se voisi olla. Onneksi tykkään yllätyksistä! Ja eikö se niin vähän mene että mitä vanhemmaksi tulee sitä vähemmän saa lahjojakin :D Tai ainakin ne lahjat pienenee.

Postasin viimeksi herraties millon joten nyt oli ihan pakko tulla kirjoittelemaan vaikka mulla ei nyt oikein kummoista asiaakaan taida edes olla. Tässä kirjoitellessa kyllä tulee aina kaikennäköistä mieleen että mistä sitä voisi täällä puhua. Munkin pitäis enemmän vaan alkaa tekemään postauksia vaikka pää löisikin tyhjää koska aina postausta tehdessä se kirjoittaminen alkaa luonnistumaan paremmin ja asiaakin löytyy. Tai en nyt tiedä voiko tätä tyhjänpäiväistä höpötystä asiaksi kutsua mutta miten vaan.

Toppi 6 e kirppikseltä

Bandeau 2e kirppikseltä
Siinä parit unohtuneet kirppislöydöt viimeajoilta. Muistatteko kun viime postauksessa kerroin että alan harrastamaan liikuntaa nyt säännöllisesti? No sain kun sainkin aikaiseksi mennä zumbatunnille Sinin kanssa. Tosin mentiin vahingossa väärään paikkaan ja se olikin kaikkea muuta kuin zumbaa ja keski ikä siellä tunnilla oli noin 45 vuotta. No, aina ei voi onnistua. Ehkä ens kerralla löydetään oikeaan paikkaan. 


Tein yksi päivä viimeviikolla taas täytettyjä paprikoita! Noi on vaan niiiiin hyviä... Oottekos te kokeilleet tehdä noita koskaan? :)


Huomasin tässä yksi päivä että syksy on vihdoin tullut. Enää ei meinaa nahkatakissa pärjätä tuolla, huomenna taidan suosiolla pukea tuon mun uuden talvitakin niin eipähän ainakaan jäädy. Ainiin muuten, poljin tänään mun pyörää ja arvatkaa mikä siitä lähti irti... No poljin! Siis tää on just mun tuuria... Mun pyörästä on irronnut jo tarakka, etulokasuoja ja nyt poljin!? Mies kadun toisella puolella sai varmaan hyvät naurut kun meikäläinen hyppää tyylikkäästi pyörän selästä polkimeen nojaten ja koko poljin rämähtää irti ja mä kaadun tyylikkäästi maahan ja kuuluu hirveä räminä.. Onneks tää tapahtu meiän talon pihassa eikä vaikka tuolla Järvenpään keskustassa... Huomenna poljen sitten töihin yhdelle polkimella vaikka kuinka tyhmältä se näyttäisikin. Mähän en kävele.


12 kommenttia:

  1. Täytetyt paprikat on niin herkkua, nam! Kivat kirppislöydöt :))

    http://eerika-justthinkaboutit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Paljon onnee sulle!
    -Veera

    VastaaPoista
  3. Tosi ihana toi toppi! ja nätin värinen bandeaukin :)

    VastaaPoista
  4. Tosi ihana blogi ja kirjoitat kivasti :) Kivoja vaatteita oot löytänyt :)

    VastaaPoista
  5. hahhahah reps ollaa nii samanlaisii tos kävely asias XD tbaux

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha jep XDD oli kyl aika vaikeet pyöräillä yhel polkimel :D

      Poista
  6. Hahahah :DD mä niin repesin ku luin tota polkimen irtoamista.. :D :D on kyl muute vittumaist ku poljin irtoo :S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah :Dd nojoo siin vaihees se kyl viel nauratti mut nyt kyl ärsyttää aika paljo ku ei siit yhel polkimel polkemisest tuu mitää XD

      Poista