maanantai 30. syyskuuta 2013

Samsung galaxy S3 mini

Annettiin tänään J:n kanssa toisillemme synttärilahjat koska mulla oli synttärit keskiviikkona ja Japilla tänään. Meillä on huikeat viisi päivää ikäeroa. Oon siis vissiin aika puumanainen? :D Mulla ei ollut mitään hajua että mitä saisin lahjaksi ja olin kyllä enemmän kuin yllättynyt paketin avattuani!


On se niin ihku<3 Nyt meillä molemmilla on sitten tismalleen samanlaiset puhelimet! Tää on kyllä paras lahja pitkään aikaan. Kohta mua voi sitten seurata instagrammissakin jahka sen ensiksi lataan tähän kännykkään. Kokeilin jo tuota kameraa ja se vaikutti todella hyvältä! Nyt ei tarvitse enään painavaa järkkäriä kantaa mukana jokapaikassa koska tuollakin saa niin hyviä kuvia :) Jee<3
J sanoi ettei tarvitse mitään joten ajattelin ostaa sitten jotakin tarpeellista, nimittäin kylpytakin, sukkia, boksereita ja kivan paidan. Kuvasin sen paidan tänne blogiinkin koska se on mun mielestä niin kiva!


Löysin paidan seppälän miestenvaateosastolta :) Olin ihan yllättynyt kun seppälään oli tullut niin kivoja miestenvaatteita. Muistan vielä kauhulla ne seppälän "pöllö ajat" kun joka vaatteessa oli pöllöjä sun muita örkkejä. Nyt on onneksi parannusta tullut parempaan päin. Oletteko samaa mieltä? :)

Pidin sunnuntaina täällä meillä sukulaisille kakkukahvit mun synttäreiden johdosta ja leivoin itse kaikkia herkkuja. Sain kivoja lahjoja ja aivan ihanan ruusun <3

Paita Hersecret.fi

Siinä oikeastaan olikin ainoat onnistuneet kuvat sunnuntailta. Oon pitänyt aika ahkerasti tota hersecretin peplumpaitaa koska se on vaan niin kiva! Tosin se voisi olla ehkä hitusen kireämpi mutta muuten se on aivan täydellinen.
Ensipostauksessa voisin taas esitellä viikonlopun kirppislöytöjä. Alkaako kirppislöytö- postaukset tulla jo korvista ulos vai luetteko niitä vielä ihan mielellänne? :D


7 kommenttia:

  1. Mä pistän ikäerossa paremmaks, oon päivän vanhempi kun avo ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa haha ;D! no teillä ei kyl paljoa ikäeroa ole sitten :D!

      Poista
  2. Sul on melkee sama puhelin ku mul :p toi on kyl tosi hyvä oikeesti! Mul on se normi Galaxy S III :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa cool :)! jep tää on iiiihana<3!

      Poista
  3. Postaa sitte millanen toi kännykkä on ja toimiiko hyvin, ku mulla ois suunnitelmissa ostaa samanlainen :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo pitää postata! ainakin nyt tähän mennessä oon jo ihan rakastanut tähän<3! että suosittelen kyllä lämpimästi!

      Poista