lauantai 21. syyskuuta 2013

Synttäribileet

Pidin eilen täällä meillä mun 20- vuotis pippalot jotka mun yllätyksekseni sujuivat hyvin! Melkein mun kaikki synttärit tähän mennessä on menneet pieleen joten odotukset ei olleet kovin korkealla. Kaikki kaverini eivät kyllä valitettavasti päässeet tulemaan mutta oli täällä kuitenkin ihan mukavasti porukkaa :) Tein boolinkin sinne ja en jaksanut tehdä minkään tietyn ohjeen mukaan joten improvisoin hieman ja siitä boolista tulikin sitten tosi hyvää ja se meni melkeimpä viimeistä tippaa myöten.


Otettiin kaikki kuvat alkuillan aikana ja puolet vieraistakaan ei ollut kerinnyt tulla vielä mutta ihan hyvä vaan että otettiin kuvat niin aikaisin koska en tiiä olisko ne ollut enään kovin hehkeitä sen jälkeen kun koko booli oltiin juotu. Nyt on taas aika väsynyt olo koska oltiin baarissakin ihan pilkkuun asti mikä tais kyllä olla eka kerta mun elämässä kun oon siellä niin myöhään. Oli vaan niin hauskaa niin mitäpä sitä turhaan aikaisin lähtemään.
Mun oikeat synttärit on ens viikon keskiviikkona mutta silloin ei oikein voi juhlia niin päätin pitää juhlat tänä perjantaina :) Kauheeta ajatella että keskiikkona oon sitten lähempänä neljääkymppiä kun syntymääni :D..

3 kommenttia:

  1. Paljon onnee sulle jo etukäteen! Mulla on synttärit alkavan viikon sunnuntaina.
    ~Veera

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia! :) onnea sullekkin jo etukäteen :)!

      Poista
  2. Ihania kuvia! Halusin katto sun blogin koska katsoit mun oman! :D

    VastaaPoista