torstai 3. lokakuuta 2013

Bannerintekijöille kilpailu!

Heips! Aloin tuossa väsäämään itselleni uutta banneria koska olen tuohon vanhaan jo hieman kyllästynyt ja se on ehkä vähän turhan kesäinenkin. Siinä banneria tehdessäni sain idean että miksi en antaisi teidän jotka osaavat bannereita tehdä, väsätä minulle jonkin kivan bannerin. Minulla ei ole mitään tarkkoja kriteereitä bannerien suhteen vaan nyt saa käyttää mielikuvitustaan! Bannereita minulle voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen : so_fia1@luukku.com
Se jonka bannerista pidän eniten, ja jonka sitten laitan blogiini, voittaa kilpailun ja kilpailun palkinto on seuraavanlainen: saat kahdeksi viikoksi oman blogisi nimen/bannerin linkillä varustettuna tuohon minun blogini oikeaan tai vasempaan reunaan näkyvälle paikalle. Tämä on erittäin hyvää mainostusta mikäli haluaa blogilleen lisää näkyvyyttä / lukijoita.
Muita kriteereitä en nyt anna kuin että bannerista pitää käydä ilmi blogini nimi ja kuvat voisivat mieluusti olla tässä postauksessa esiintyviä kuvia. Se ei ole pakollista jos mielestäsi blogissani on joitakin muita kuvia jotka sopisivat banneriin. Mitä enemmän bannereita lähetät sen paremmat voittomahdollisuutesi ovat ;)! Toivottavasti siellä ruudun toisella puolella on taitavia bannerin tekijöitä :)!


7 kommenttia:

  1. WITFIU!!!!!! Ihana kuva tuo ylin! Ehdottomasti se banneriin <3

    VastaaPoista
  2. Kauanko tähän voi osallistua? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm no sanotaanko vaikka että sunnuntai iltaan asti :)

      Poista
  3. Ihana blogi liityin!! Mä tein pari päivää sitte ihan uuen blogin entisellä blogilla oli 16 lukijaa ja se oli mulla noin puoli vuotta jos viitit ni voitko käyä kommentoimas mun blogii jotai tai jos tykkäät ni liittyä? :)

    http://katsojarakasta.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon ja tervetuloa :)! juu käynkin samantien kurkkaamassa sun blogia :)

      Poista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista