torstai 10. lokakuuta 2013

Helppo kikka kuiville ja sähköisille talvihiuksille

Kokeilin itse eilen tätä oliiviöljyhoitoa hiuksille ja nyt ajattelin jakaa tämän vinkin myös teidän kanssanne jos olette niinkuin minä että tähän aikaan vuodesta hiukset on aina sähköiset ja kuivat. Tähän tarvitsette vain:

Oliiviöljyä ja pienen kipon mihin öljyä kaadatte


Sitten vaan alatte dippailemaan hiuksia öljyyn ja levittämään sitämukaa muuallekkin hiuksiin. Itse laitoin suurimmaksi osaksi vain latvoihin koska mulla on niin pitkät hiukset niin ois hurahtanut koko loppupullo tota mikäli olisin kaikkialle hiuksiin laittanut.


Sitten kun öljyä on mielestänne sopiva määrä hiuksissa niin laittakaa pyyhe tunniksi päähän jonka jälkeen öljyn voi pestä pois. Suosittelen vaahdottamaan hiukset kaksi kertaa jotta kaikki öljy varmasti lähtee pois. Tämän jälkeen itse laitoin vielä hoitoaineen hiuksiin.
Aamulla kun harjasin hiukset niin mun eka ajatus oli että "mikä mun hiuksia vaivaa"? Ne kiilsivät kuin naantalin aurinko ja kun niitä harjasi niin ne eivät olleet sähköiset! Voisin tämän oliiviöljyhoidon tehdä taas vaikka ensikuussa koska en oo vielä tähän mennessä löytänyt muuta keinoa pelastaa mun hiukset sähköisyydeltä näin talvisin.
Oliiviöljyhän on siitä hyvä että se sopii myös iholle eli jos on esimerksiksi kuivat kädet niin kannattaa levittää niihin oliiviöljyä ja pistää sormikkat / hanskat käsiin joksikin aikaa ja sen jälkeen pitäisi olla taas pehmoiset kädet. On toi oliiviöly vaan ihmelitku kun kaikkeen auttaa :D

PS. Onko täällä muita bloggaajia jotka ovat viikonloppuna tulossa tradetrackerin gaalailtaan Helsinkiin? Itse olen menossa ja olisi kiva tietää että keitä muita sinne on mahdollisesti tulossa :)!?

8 kommenttia:

  1. Parempiakin öljyjä hiuksille löytyy :) jos kiinnostaa, käy katsomassa mun aikaisemmin tekemä postaus! http://lifewithjennq.blogspot.fi/2013/07/18-oljyt-hiustenhoidossa.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep tuo oli vaan tämmöinen hyvä kotikonsti :) juu käyn katsomassa :D

      Poista
  2. sulle ois haaste mun blogissa :)

    http://dreamaboutperfectnails.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Oi vähän kiva vinkki!:) Täytyykin kokeilla<3

    VastaaPoista
  4. Hei löytääkö sua facebookista?

    Jos kuvista tuli hyvii, niin laittele sähköpostia! :D enninkengissa [at] gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo löytää mut, nimellä sofia keitaanranta :D jos lisään sut facebookissa niin sitten voidaan siellä vaikka lähetellä niitä kuvia? :)

      Poista