keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Instagram kuvia


1.Meiksi 2.Edellisessäkin postauksessa nähdyt kenkulit 3.Tilattiin J:n kanssa viimeviikonloppuna TAAS ruokaa pizzeriasta ja tälläkertaa ajattelin ottaa vähän terveellisemmän vaihtoehdon joka osoittautuikin sitten yllättävän hyväksi! 4.Salil eka salil vika, or not..


1. Masseissa.. 2. J väitti ettei mulla ole sinisiä silmiä niin mun piti sitten itselleni todistukseksi ottaa kuva että varmasti on! Se johtuu vaan valaistuksesta silloin ku näyttää ettei olisi :D... 3. Mun lempparitalvitakki on nyt ollut kovassa käytössä. 4. Paras ohjelma ikinä + nuudeleita = perfect friday


1. Hersecretin ihana mekko<3 2. Pari uutta kaulakorua joista toinen on täällä vilahtanutkin 3. Tein yksi ilta itse pellillisen kinkku ananas paprika aurajuusto pizzaa, oli hyvää! 3. Minä ja broidi. Samaa näköä?


1. Mun pikkusiskot sai neljä kesyhiirtä joista yksi sitten osoittautuikin pojaksi vähän liian myöhään ja nyt on sitten kolme hiirtä paksuna... Eli jos joku haluaa ostaa Järvenpäästä halvalla söpöjä hiirenpoikasia niin ottakee yhteyttä! 2. Pure love<3 3.Meiksi again 4. Oon syönyt viimeaikoina ihan laittomat määrät vohveleita...

Mun instagram profiiliin pääsee klikkaamalla Tätä! linkkiä, siellä on vielä paljon kuvia mitkä ei luultavasti koskaan tule päätymään tänne blogin puolelle. Myös facebookkiin päivittelen kaikkea mitä ei blogiin tule. Blogin fb sivuille pääset Tästä!

2 kommenttia: