maanantai 28. lokakuuta 2013

Leopardi pöksyt

Tänään oli paluu kouluun työssäoppimisen jälkeen ja oli kyllä ihan kiva vaihteeksi vaan istua koulun penkillä tekemättä mitään kun harjottelussa oli aina tekemistä eikä ikinä ollut kunnon hengähdystaukoja.
Mun syysloma ja viimeviikonloppu meni kokonaan kotona istuessa. En käynyt edes shoppailemassa, en juhlimassa, en tehnyt yhtään mitään.. Meidän piti mennä sinne vironlaivallekkin mutta tuli pari muuttujaa, as always.. Saa nähdä päästäänkö sinne ensi viikonloppuna, toivon totisesti että joo koska haluun niiiin shoppailemaan viroon niitä halpoja alusvaatteta + juomia!<3


Kävin viime perjantaina kirppiksellä josta löysin kahdet samanlaiset dr. denimin super strech farkut ja ostin molemmat, ja mulla oli jo kotona yhdet sellaiset ennestäänkin. Joku varmaan miettii mitä ihmettä teen kolmilla samanlaisilla farkuilla. Ne on vaan kaikessa yksinkertaisuudessaan parhaat farkut mitä mulla on ikinä ollut ja käytän niitä melkein joka päivä ja oon aina ihan pulassa niinä päivinä kun farkut on pesussa joten nyt kun omistan kolmet samanlaiset niin eipä varmasti tule sitä ongelmaa että kaikki olisi samaan aikaan pesussa. Ja nää kaikki mun yyberhyvät farkut on ostettu kirppikseltä ja kaikki maksoi alle 3e kpl. Ei paha.

En nyt jaksanut niitä farkkuja alkaa kuvailemaan kun mun mielestä farkut ei ole niin kiinnostavia että niitä jaksaisi tänne kuvailla. Ellen sitten osta jotain kivanvärisiä mutta nuo mitkä ostin oli ihan perus siniset farkut missä ei mitään ihmeellistä ole. Kuvasin kyllä mun muut ostokset mm. tälläkin hetkellä jalassa olevat leopardikuvioiset rennot pöksyt.

housut 1e
Vilan hame 3e

h&m:n toppi 0,50e

Sormus 0,50e

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti