tiistai 22. lokakuuta 2013

life is short, buy the damn shoes

Eilen oli mun syysloman ensimmäinen päivä jonka vietin mm. lunastamalla arvan pankissa, käymällä postissa hakemassa paketin, ruokaostoksilla, kirpputorilla sekä poliisilaitoksella hakemassa mun passin jonka joku ystävällinen oli sinne tuonut. Mun passi tosiaan katosi varmaan vuosi tai kaksi sitten ja kiinnostais kyllä tietää että mistä ihmeestä se on oikein löytynyt ja kuka sen löysi... Tai sitten joku mun näköinen alaikäinen käytti sitä nää pari vuotta kunnes täytti 18 ja päätti palauttaa sen :D...
Löysin eilen kirppikseltä kahdet ihanat korkkarit ja kummallakin oli hintaa vain kolme (!?) euroa pari, ja noista huomaa että niitä ei ole molempia koskaan edes käytetty. Vai korkeintaan jalassa pidetty ja pistetty sen jälkeen myyntiin. Molemmat ovat alunperin henkkamaukasta ja kokoa 41, eli vähän ehkä löysät mulle mutta pitääpä ostaa sellanen juttu mikä laitetaan kantapäähän sitten kun jompiakumpia käytän.


Mitäs pidätte mun uusista kenkuleista? :) Juu ja myönnettäköön että innostuin ehkä vähän tuossa kuvanmuokkaamisessa :D

10 kommenttia:

  1. Täydellisiä molemmat ! ♥♥

    VastaaPoista
  2. ihana banneri!(: sulin. Tosi hienoja kenkiä! :o

    VastaaPoista
  3. Ihanat kengät! <3

    ps. millä ohjelmalla muokkasit? 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep <3! :D netissä picmonkeylla :D ps. meennääks siis huomen kuvailee joskus siin päiväl? :)

      Poista
  4. Aivan ihana banneri! Ja kivoja poposia, nyt tekee ittellä mieli kenkäkaupoille :D

    VastaaPoista
  5. Ihania!! Toi sanonta on kyllä niin asiaa, ei saa jäädä kaivertaa kengät joita ei osta ;) Liityin lukijaks, liitythän säkin mun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep niinhän se on ! ;) jee kiva<3 juu käyn tsekkaamassa sunkin blogin ! :>

      Poista