tiistai 1. lokakuuta 2013

Nyt minutkin löytää Instagramista

Nyt meikäläinenkin siis vihdoin liittyi instagramiin ja jos haluatte mua siellä seurailla niin mun nimimerkkini on s0fiaaaa. En vielä tota osaa kunnolla käyttää mutta sitten kun pääsen siitä jyvälle niin pistän sinne luultavasti aika paljon kuvia mitä en esimerkiksi tänne blogiin laita.

Sitten asiasta kukkaruukkuun, eli kirppislöytöihin. Tää tuli kaikille varmaan ihan täytenä yllätyksenä ja shokkina että mun blogissa esitellään kirpparilöytöjä? Eihän tällästä oo tainnut koskaan ennen tapahtuakkaan...

Hennesin neule 2e
Bershkan neule 2 e / vyö 0,50e

Dr. Denimin farkut 2e / reisitasku farkut 1e

Ginan farkut 1e / (?) farkut 2e
Ballerinat 2e


Paita 2,50e

Shortsit 4e

Hame 3e
Siinäpä taas tänkertaiset ostokset :) Mulla ei nyt taida olla tähän hätään muuta postattavaa paitsi voisin vähän tuosta puhelimesta kertoa kun siitä tuli mulle kysymyksiä että onko se hyvä.
Mitä nyt oon sitä päivän käyttänyt niin oon jo ihan rakastunut siihen, paljon helpompi ja kätevämpi käyttää kuin muut mun tähän mennessä omistamani puhelimet, sopivan kokoinen koska on galaxy S3 Mini, sillä saa tosi hyvälaatuisia kuvia otettua, ja hmm mitäs muuta... No kaikinpuolin voisin sanoa että ihan mahtava luuri! Suosittelen :)

10 kommenttia:

  1. Hei pakko kysyy mil kirpparil käyt yleensä? o:
    Aina löydät jotain kivaa ja tosi halvalla !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. käyn näillä järvenpään kirppiksillä :) yleensä eurosetissä ja viadiassa :)

      Poista
    2. Onks ne monest monee ja onks ne vaa viikonloppuisin auki ?(:

      Poista
    3. arkisin ne on 10-18 ja viikonloppuisin 10-15 :) jos nyt oikein muistan :D

      Poista
  2. miten tarttet noin paljon vaatteita? :oo
    ja jos et tartte niin miks silti ostat niitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ehkä tarvitsekkaan mutta myyn niitä mitä en käytä aina pois ja ostan sitämukaa uusia. :)

      Poista
  3. mulla sama puhelin :p ollu nyt toukokuusta asti, oon kyl ollu tosi tyytyväinen !(: harmi vaan ku oon vähä liian kovakouranen noiden puhelimien kanssa... XD kuoret pitäis hankkia(:

    www.itsmeandmylifee.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa kiva ! :) toi puhelin on kyllä parhautta<3 haha joo sama täällä, suunnittelinkin just ostavani tohon jotkut kuoret ihan vaan suojaksi ettei pääse naarmuuntumaan :D

      Poista
  4. Joo ja nyt muakin jännittää se juhla! Menetkö sinne heti klo 14? Itse en ihan siihen ehdi, mutta yritän tähdätä viimeistään neljään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yritän keretä sinne silloin kello 14 mut saa nyt nähdä löydänkö sinne perille just tasaks kun juna on helsingissä 15 vailla 14 ja en tiiä yhtään miten sinne mennään :D
      mutta joo näkyillään sitten siellä ! :)

      Poista