sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Syysloman pelastus


Käytiin eilen Japin porukoilla kylässä ja J:n vanhemmilla on aina välillä tapana ostaa meille arpoja, kuten tälläkin kertaa. Valitsin sitten oman arpani ja aloin raaputtamaan kolikolla arpaa, J oli siinä vaiheessa jo omansa raaputtanut eikä hänelle tullut mitään arvasta. Kun olin raaputtanut kaksi viisisataa euroista esiin ja sieltä ilmestyi kolmaskin niin en edes suunnilleen tajunnut että olen juuri voittanut viisisataa euroa... J sitten toitotti kaikille kovaan ääneen mun voitosta ja siinä sitten iloittiin porukalla ja kaikki toivottivat onnea ja kyselivät että no mihinkäs aion rahat käyttää.
Ja hauskintahan tässä on varmaankin se että edellisenä iltana kun oltiin menossa nukkumaan ja jotai vielä höpöteltiin siinä Japin kanssa ja näin kun J:llä oli yksi ripsi irtoamassa niin otin sen sitten siitä ja sanoin että sulta irtosi ripsi ja että sen pitäisi heittää se olan yli ja toivoa jotakin. J ei tunnetusti ole yhtään taikauskoinen (toisinkuin minä... ja tämän jälkeen vielä enemmän..!) niin mä sitten heitin ripsen sen olan yli ja toivoin rahaa. Yleensä toivon kaikkea muuta kuten onnellisuutta yms bläblä kliseista mutta tälläkertaa toivoin rahaa koska mulla on ensiviikolla syysloma ja olen ihan pennitön. No sitten mentiin vaan nukkumaan ja kas kummaa seuraavana päivänä mulle pamahtaa arvasta viisihunttia. Tajusin tämän kun oltiin autossa matkalla kotiin J:n porukoilta ja nyt taidan sitten olla vielä enemmän taikauskoinen kuin ennen olin... :D

Että sellaista. Hypätääs sitten asiasta taas toiseen ja voisin esitellä kaksi tämänpäiväistä ostosta jotka löysin kirpparilta.

Mekko joka näyttää kuvissa hieman siltä kuin se olisi tehty jätesäkeistä :D 4e

Kengät 2,50e

Just mun tuuria löytää ihanat kesäkengät lokakuussa...

Kun kerroin tuosta voitosta mun siskolle niin alettiin heti molemmat ihan innossaan suunnittelemaan että otettais joku äkkilähtö ulkomaille viikoksi mutta sitten ajateltiin että mentäisiinkin vasta joululomalla ja mennään ensiviikolla käymään virossa. Jos saadaan meiän isä raahattua laivalle mukaan meidän kanssa niin sitten päästään ihan kunnon yöristeilylle mutta jos ei saada, niin päiväristeily viroonkin käy vallan mainiosti. On se kumma kun kaksi 20 vuotiasta ei pääse kahdestaan viroon yöristeilylle mutta maapallon toiselle puolelle pääsee ihan ilman mitään ongelmia...

12 kommenttia:

  1. Eikä mikä tuuri!! :D Ihan mahtavaa, onnea. <3

    VastaaPoista
  2. Onnea, olenkin miettinyt voittaako joku oikeasti joskus ;)

    VastaaPoista
  3. Kiitos paljon vielä sun kommentista mun blogiin! Siitä tuli oikein hyvä mieli! Sullakin on ihana blogi, ja toi mekko ja kengät ois niiiiiiiiin mun tyyliset! Taidan liittyä lukijaksi!

    Liity säkin mulle, ja käy kattoo uusi banneri.:)

    http://singingisbelieving.blogspot.fi/

    -A.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu eipä mitään! :) kiva että tuli hyvä mieli ^^
      hihi kiitos paljon<3 kiva kuulla :)! juu pitää jäädä seurailemaan ja käyn katsomassa uuden bannerin :)!

      Poista
  4. Sulla on tosi ihana blogi ja oot tosi kaunis! =) Liityin lukijaksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon<3! olipa kiva kuulla ^^! jee uudet lukijat on aina tervetulleita!

      Poista
  5. ää onnea ! ♥ mä en koskaan voita arvoista mitään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :D! toivotaan et arpaonni suosii viel suakin joku päivä ;)!

      Poista
  6. Onnee voitosta! ;D Ja on tää sunkin blogi kyllä tosi ihana! +Liityin lukijaks! <3

    - Lotta//aasinlaukka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoskiitos :)! jee uudet lukijat on aina enemmän ku tervetulleita ^^!

      Poista