perjantai 18. lokakuuta 2013

Vaaterakkautta

Meikäläisellä oli tänään viimeinen päivä Veromodassa työssäoppimassa. Pidin kyllä tosi paljon tuolla olosta ja oli mukavat kaksi ja puoli kuukautta. Nyt mulla alkoikin sitten syysloma ja viikonpäästä se ois sitten takas koulun penkille.
Sain valita pari kivaa vaatetta kiitokseksi työssäoppimisesta ja päädyin pitkän ja hankalan valinnan jälkeen peplum mekkoon ja bleiseriin. Oon niin huono valitsemaan asioita ja työkaveri naureskelikin mulle kun kuljin puoltuntia sama peplum mekko kädessä ympäri liikettä kun en osannut päättää mitä muuta valitsisin. Mua facebookissa (<-- klick!) seuraavat näkivätkin nämä vaatteet jo tänään päivällä kun niistä laitoin kuvan sinne.


Mekon valitsin vähän tulevia indiedays inspiration pippaloita ajatellen ja täydelliset kengätkin on jo postissa mua odottamassa. Hintaa tällä oli muistaakseni 35 euroa ja mekon otin 38 koossa koska kaikki kolmekutoset oli loppuneet. Just mun tuuria että vika kolmekutonen menee samana päivänä paria tuntia ennen mua. Ois pitänyt piilottaa se jonnekkin hyllyn alle.. No nyt saa taas ompelukone hommia kun kavennan tuota luultavasti sivuilta hieman. Ei tuokaan nyt mikään hirveen iso mulle ollut kun tuo on aika pieni malli.


Toinen vaate minkä valitsin oli musta bleiseri jolla hintaa oli 30e. Tuo ei ole tehty perus jäykästä bleiseri kankaasta vaan tuo kangas on vähän ohuempaa ja ns. rennompaa. Voiko kankaasta edes käyttää nimitystä rento? No näköjään voi.

Meinasin ensiksi ottaa bleiserin tilalle yybersupermageet käärmekuosiset löysät housut mutta sitten tulin järkiini etten kuitenkaan käyttäisi niitä missään vaikka se olikin rakkautta ensisilmäyksellä kun ne näin... .:D Mutta välillä pitää ajatella järkevästi koska mitäpä sitä turhaan hamstraamaan vaatteita mitä tulisi vain pari kertaa pidettyä päällä.

2 kommenttia:

  1. Ihana tuo peplumimekko!!! Toivottavasti pian on luvassa asukuvia. :)) Ja samat sanat muuten sinnepäin,ihana blogi sinulla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep toi on kyllä ihan täydellinen mekko<3 pitää kyl heti laittaa kuvia kunhan tuon mekon ensiksi laitan päälle johonkin :D kiitos paljon!

      Poista