keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Ghettomuija

..Oli ensimmäinen sana joka mulla tuli itestäni mieleen kun kirpparin sovituskopissa laitoin armeijakuosisen karvahupullisen toppatakin päälleni. Tiedättekö niitä naisia jotka heiluvat Sean Paulin sun muiden musiikkivideoilla minishortsit jalassa ja just tollaset karvahupulliset lyhyet takit päällään? No mä taidan suosiolla jättää minishortsit kaappiin ja käyttää tuon takin kaverina ihan vaan farkkuja.

Tuo takki oli kuitenkin rakkautta ensisilmäyksellä ja kukkaroakaan se ei verottanut sen enempää kuin seitsemän euroa. Oon ennenkin täällä blogissa sanonut että mulla on joku takkienhamstrausongelma koska omistan miljoona erilaista (ja aika samanlaistakin...) takkia.. No nyt tuli sitten yks uus lisäys kokoelmiin. Puolustuksekseni voin todeta etten vielä omistanut camokuosista takkia, joten kai sellainenkin nyt piti hankkia kun niin halvalla sai (;


 Mulla oli muuten kerrankin aika vauhdikas viikonloppu. En kerennyt  paljoa kotona käydä edes hengähtämässä mutta mä tykkään siitä kun on paljon tekemistä eikä tarvitse tylsistyä kotona.
Perjantaina lähdettiin Tuulin kanssa Jumbon flamingoon katsomaan Don Jon nimistä leffaa. Pienenä vinkkinä niille jotka sen leffan aikovat katsoa, älä katso ellet omaa erittäin hyvää huumorintajua :D Muuten se voi olla aika järkkyä katsottavaa.
Leffan jälkeen sitten nähtiin vielä Anniinaa nopeasti kun se asuu siinä Vantaalla ja sitten lähdettiin ajelemaan takasin Järvenpäähän siinä yhdentoista jälkeen.
Lauantaina sitten käytiin J:n kanssa Hyvinkään Willassa shoppailemassa ja shoppailujen jälkeen lähdin vielä tyttöjen kanssa ajelemaan ja loppuillasta RT:seen.
Sunnuntai aamulla taas lähdettiin J:n kanssa kohti Jumbon flamingoa jossa mentiin hohtominigolffaamaan. En nyt ehkä kehuisi maasta taivaisiin tätä paikkaa koska se oli aika täynnä ihmisiä ja ne radat ois voineet olla ehkä vähän haastavimpia (vaikkakin noissakin tuntu välillä olevan mulle ihan tarpeeks haastetta kun se pallo ei vaan meinannut mennä sinne reikään :D), jokatapauksessa oli se ihan kivaa ajanvietettä ja mua vähän kuumottais kokeilla sitä lasersotaa joka on siinä hohtominigolffin vieressä. Tosin kun sen lasersota paikan ohi käveli niin se oli täynnä mun ikäisiä vastakkaisensukupuolen edustajia niin voin vaan kuvitella miltä mä siellä näyttäisin kun hyppisin joku laserpyssy kädessäni. Varmaan erittäin fiksulta. Mutta, sitä on silti jokukerta pakko päästä kokeilemaan! Onko kukaan teistä ikinä ollut siellä? Olisi kiva kuulla vähän että millaista se on :D

6 kommenttia:

  1. lasersota on oikeesti iha hauskaa ! mulla oli liikaa vaatetta päällä, kun siinä kuitenki liikutaan koko ajan, nii tuli kauheen kuuma. mut suosittelen et kokeilet ! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa kiva! pitää kyl ehdottomasti kokeilla joskus sitä :D!

      Poista
  2. Mahtava takki! Sopii sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista