torstai 21. marraskuuta 2013

I have enough shoes - Said no woman ever

Oon viimeaikoina alkanut jostain kumman syystä hamstraamaan korkkareita. Tänäänkin ostin yhdet mutta niistä lisää sitten ensipostauksessa. Tän postauksen aihe on nimittäin jo reilut pari viikkoa mun kaapissa lymyilleet supermageet korkkarit jotka ajattelin nyt viimein esitellä. Ja samalla näette myös vihdoin ja viimein tuon Veromodan peplum mekon mun päällä.


Kenkulit on Bubbleroomin Make Way mallistosta. En oo vielä päässyt käyttämään noita missään julkisesti mutta oon kyllä senkin edestä noilla kotona tepsutellut. Pitäähän ne "sisään ajaa" että sitten kun niitä käyttää ekan kerran jossain niin ei tule rakkoja tai jalat kipeäksi. Nuo stiletto tyyliset korkkarit eivät luultavastikkaan koskaan ole sieltä korkkareiden mukavimmasta päästä mutta ulkonäöllisesti oon nyt jo pidemmän aikaa ollut tykästynyt juuri tuohon stiletto malliin. Luultavasti siksi koska luen Kenzan blogia ja hänellä on aina mitä upeimpia korkkareita... :D
Minkäslaisista korkokengistä te pidätte eniten? Ennen tykkäsin eniten kiilakoroista koska ne olivat mukavimpia jaloissa mutta nykyään tykkään todella näyttävistä korkokenigistä vaikkei ne ehkä mukavimmat jalassa aina olisikaan. Mutta eikö se vanha kunnon sanonta menekkin niin että kauneudesta pitää kärsiä?

Eilinen iltapala <3

Ostin eilen Lidlistä ylläolevia superhyviä juustokinkku kroisantteja. Oon myös nyt melkein pari viikkoa joka ilta syönyt vadelmia, entiiä mistä johtuu mutta enköhän mä niihinkin sitten kohta taas kyllästy. Mulla on aina ollut sellainen tapa että syön jotain yhtä tiettyä ruokaa / herkkua joku pari viikkoa tosi paljon ja sitten kyllästyn ja löydän uuden jutun minkä taas kulutan loppuun... :D Muilla samaa outoa tapaa?

Jos muuten alekoodit kiinnostaa jotakuta niin tässä olisi Brandosille alekoodi sekä hotels.com alekoodi


8 kommenttia:

  1. täydelliset korkkarit! ♥
    ja sulla on muuten aivan ihana blogi!! :)

    VastaaPoista
  2. Auuwauuuuu mikä mimmii! Toi peplum on tosi nätti, jos niitä on vielä liikkeessä, taidan käydä kokeilemassa.. Näyttää hyvältä!

    Mun piti kertoa, että mulla on vielä sunnuntaihin asti hiustenpidennysarvonta käynnissä, joka kaipaisi osallistujia!

    http://keywordfashion.blogspot.fi/2013/11/magic-hair-arvonta.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihih ;D juu käy ihmeessä! en kyllä tiiä onko niitä enään kun siitä on jo jonkin aikaa kun ton hankin :D mutta se on kyllä niiin kiva <3
      ui vitsi pitääpä käydä osallistumassa siihen :)!

      Poista
  3. Noi on oikeesti niin hyviä noi kinkkujuustokroissantit! Oon niihin niin koukus! ;D ja tosi kiva toi asu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep noi on ihan parhaita! :D kiitti :>!

      Poista