perjantai 8. marraskuuta 2013

It's been a long time since I came around, but I'm back in town

Heipähei kaikille. Mitäs tänne blogin puolelle kuuluu? Postaustahti on viimepäivinä ollut vähän heikohkoa mutta nyt olen taas täynnä intoa bloggailun suhteen ja kohta on tulossa muunmuassa kiva arvonta teille lukijoille.
Koulussa meillä on tällähetkellä talvitakki jakso menossa, ja meikäläinen on tekemässä harmaavaalea ruudullista villakansgastakkia. Laittelen siitä takista sitten tänne bloginkin puolelle kuvia jahka saan sen valmiiksi. Työssäoppimiseen verrattuna koulu tuntuu tosi rennolta kun voi vaan istua ja jutella päivät pitkät kaveireiden kanssa ja samalla tehdä koulujuttuja.
Käytiin tänään Sinin kanssa koulun jälkeen kirppiksellä ja löydettiin molemmat tosi kivoja juttuja!

Vagabondin kengät 3e! Nää oli rakkautta ensisilmäyksellä<3 Ja rakkaus näitä kohtaan kasvoi vaan lisää kun katsoin hintalappua :D



Hame 3e

Nahkakäsineet 3e (miks kaikki maksaa 3e? :D)

Ripset 1,50e ja uusi Maxfactorin meikkivoide 2e

En oikeesti tiedä mitä tekisin ilman kirppareita :D Ostan lähes kaikki vaatteeni ja kenkäni kirppiksiltä. Onko täällä muita kirppisfaneja vai suositteko enemmän vaatekauppoja? :)

Seuraava juttu ei ole kirppikseltä vaan sain sen synttärilahjaksi mun enolta ja hänen vaimoltaan sveitsistä tuossa jokunen aika sitten :) Paketista paljastui Bodyshopin ihana suklaantuoksuinen paketti!

Love it<3!

8 kommenttia:

  1. Itse oon kirpparifani, ja käyn joka päivä kattelemas itelleni kaikkea kivaa. Ja suurin osa asuntoni sisällöstä oon löytäny kirpparilta. :--) http://hannemarjaana.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kirpparit on kyl parhaita! itekki käyn yleensä kerran tai pari viikossa (:

      Poista
  2. ai että! tota suklaasettiä oon kuolannu vaikka kuinka pitkää, ehkä pukki tois sen mulle tänä vuonna ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D pidetään peukkuja että tuo ;D

      Poista
  3. Mä kans ostan suurimman osan mun vaatteista ja kengistä kirpparilta! Kirpparilta ostetuista vaatteista "saa enemmän fiilistä" koska kovin monella ei välttämättä oo samaa vaatetta eikä etenkään niin halvalla hinnalla ostettuna ;)

    http://downonthecornerr.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sama täällä! nojoo kirppareilta tekee kyllä yleensä paljon parempia löytöjä kun kalliista vaatekaupoista ja sit joka toisella on se sama henkkamaukan vaate minkä on just ostanut sieltä kaupasta :D

      Poista
  4. Mä oon kans kirppishullu ihminen, nyt viikonloppunakin ostin kaksi pussillista täyteen tavaraa ja tuhlasin niihin jotain 30€, mut yleensä en ihan noin paljon osta kerralla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah nojoo kirpparille kyl helposti uppoo montakymppiä kerralla mutta toisaalta kun ajattelee että sillä summalla saisi kaupasta paljon paljon vähemmän ostettua niin ei yleensä edes kaduta että on kirpparille "tuhlannut" niin paljon rahaa.

      Poista