maanantai 4. marraskuuta 2013

On a cruise

Viimeviikon vähäinen postausmäärä johtuu siitä että mun mokkula oli hetken aikaa yhteistyökyvytön mutta nyt taas netti toimii. Päästiin kun päästiinkin laivalle sitten lauantaina ja oli kyllä hauskaa! Laivalla on yleensä aina ihan parhaat Dj:t kuten tälläkin kertaa kun siellä oli K-system.
Mä menin vähän sillä linjalla etten juo paljoa koska haluan olla virkeänä seuraavana aamuna että jaksan shoppailla virossa. Kokopäivän virossa shoppailun jälkeen en sitten löytänyt sieltä yhtään mitään.. Paitsi J:lle t- paidan Newyorkkerista mutta en itelleni yhtään mitään. Ärsytti kyllä aika paljon koska olin tota shoppailureissua oottanut niin paljon ja sitten en edes löydä mitään. Ostin kuitenkin laivalta taas paljon juotavaa ja karkkia joten nyt on varmaan seuraavaks puoleks vuodeks mulle taas juotavat tuolla kaapissa. Inhottaa ostaa täältä suomesta niitä kolmekertaa kalliimpia juotavia joten siks yritän aina raahata laivalta ja virosta niin paljon juotavaa kun jaksan vaan kantaa. Oon ehkä vähän turhan pihi välillä mutta opiskelijabudjetilla ei kyllä paljon pröystäillä :D


Pitihän sitä nyt vähän kameralle poseerata :D...

Teolla oli mukana laivalla yybersiisti pipo jonka se löysi kirppikseltä viidelläkymmenellä (!!) sentillä. Olin ehkä vähän kade ja yritin saada Teon myymään ton pipon mulle mutta eipä se halunnut luopua rakkaasta pipostaan... :D Dammit..


Kattokaa nyt miten hyvin se ois sopinu mulle... Byhyy.

Iskä :D

Klonkku ja klonkumpi


Ei laivalle kyllä jaksais joka viikonloppu lähteä mutta välillä siellä on ihan hauskaa käydä :D Oliko kukaan muu viikonloppuna tuolla Silja Europalla? :D

8 kommenttia:

  1. Mulle käy aina ihan samalla tavalla, odottaa, muttei sitten löydä mitään! :D Sitten teen jonkun turhan hätäostoksen morjens! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojoo sama täällä! :D onneks sit pidin pintani enkä ostanu mitään turhia heräteostoksia kun ei muuta löytynyt :D

      Poista
  2. Oli oot kyl tosi nätti ! bananasplitbeauty.blogspot.fi , saa kommentoida ja liittyy lukijaks :)

    VastaaPoista
  3. Voi kun on kauniita tyttösiä!♥ Sussa on kyllä ihan tosi paljon samaa näköä kun sun iskässä :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiitti <3! joo niin oon kans kuullut että olis :Dd

      Poista