maanantai 18. marraskuuta 2013

SWAG

Lauantaina Indiedayssin päivätapahtuman jälkeen käväisin Fiorellassa joka kuuluu yksiin mun lempivaatekaupoista. Mun on pitänyt jo kuukauden verran siellä käydä koska näin jossakin mainoksessa että siellä myytiin supermageita pipoja, ja multahan vielä sellainen "sini sabotage" pipo puuttui. Kaupassa löysin sitten tieni valtavalle pipo hyllylle joten voitte vaan kuvitella kun minä jonka on muutenkin vaikea tehdä päätöksiä, yrittää valita parinkymmenen erilaisen pipon väliltä. Loppukarsintoihin pääsivät mustat dope ja swag pipot ja ne nyt olivat kummatkin yhtä kivoja niin otin sitten swag pipon.
Siellä oli myös alennuksessa yläosia joten päätin ostaa kivan paidan jonka tyylistä olen nyt etsinyt jo herraties kuinka kauan. Mun vaatekaapista muutenkin uupuu kivoja t-paitoja ja toppeja joten niitä pitää hamstrata lisää.


Paidalla oli hintaa vain 7,50e ja pipolla muistaakseni 12e. Voisitteko itse käyttää pipoa missä lukee swag tai muuta vastaavaa? ;D Itse mietin jonki aikaa että kehtaanko tuota nyt käyttää mutta ikinä ei pitäisi ajatella että kehtaako vaiko eikö jos omasta mielestä jokin on hieno niin silloin pitäisi vaan rohkeasti käyttää :D

Oon varmaan ennekin kertonut täällä blogissa että oon aika mestari hajottamaan tavaroita? Hajotin noin kuukausi sitten meidän tehosekoittimen. Tein sillä smoothieta ja laitoin sinne smoothien joukkoon aika isoja jääkökkäreitä ja kun laitoin blenderin päälle niin siitä vaan kirjaimellisesti lenteli jotain palasia ympäriinsä. No siinä meni sitten se tehosekoitin... Käytiin eilen J:n vanhempien kanssa Prismassa ja ne halusi ostaa meille uuden tehosekottimen ja tälläkertaa hankittiin sitten joku superkestävä mitä myyjä meille suositteli. Jos tän sitten saan rikki niin jo on ihme! Sitten voisin harkita alanvaihtoa sellaiseksi joka istuu niissä koneiden ohjaamoissa ja sillä jättipallolla hajottaa rakennuksia. Ootte varmaan myös sen huomanneet että puhun aina täällä sellaisista asioista joiden oikeita nimiä en tiedä ja sitten yritän selittää niitä asioita jotenkin epämääräisesti :D..
Samalla kauppareissulla ostettiin meiän partsille ihanat jouluvalot<3 Rakastan yli kaiken joulun aikaan sitä ku saa polttaa kynttilöitä ja koristella asuntoa ihanilla jouluisillä esineillä. J olisi halunnut siniset valot ja mä valkoiset joten päädyttiin sitten kompromissiin ja otettiin vaaleansiniset.


Oottekos te vielä alottaneet laittamaan koteihinne mitään joulujuttuja? :>

6 kommenttia:

  1. Mä haluisin partsille kans jotkut valot, mutta avon mielestä ne on ihan turhat :D Tosin ongelma vois tulla siinä vaiheessa, kun yrittäis löytää pistoketta jostain koska ulkona sitä ei oo kun on niin vanha talo...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha miehet... :D niiih :/ meillä onneksi sattui olemaan tuolla partsilla pistorasia niin sai noi valot tuonne helposti :)

      Poista
  2. Voi että, noihan on just makeet vaatteet! ;-)
    Täytyy myöntää, että oon ihan täpinöissä ;D Kaikki lahjat pakattu ja joulupallot roikkumassa jo ♥
    Mä vaan rakastan tätä kaikkea jouluhössötystä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heha kiitti ;D!
      oho sähän oot ollut nopee! mä en oo vielä ees ostanut yhtään lahjaa :D pitäis varmaan alkaa pikkuhiljaa kattelemaan niitä joululahjoja kaikille :D!

      Poista
  3. Makee toi paita! En Fiorellasta tykkää noin yleensä mut toi paita vois kyllä toimia..

    Joulu ei oo vielä ollut mielessä muuten kun joulutortuilla ja duunissa soivala joulumusalla! :D Pitäis kyllä kohta alkaa miettimään lahjoja ja budjettia jouluun. Mä yleensä vedän vähän överiksi ton budjetin ja sit UVna vituttaa.. ;) No jos tänä vuonna onnistuisi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep :)!
      haha nojoo jouluna kyl tota rahaa uppoo kaikkeen vähän enemmän kun lompakko antais periksi :D

      Poista