sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Viikonloppua

Eilen illalla käytiin siis kaverin kanssa katsomassa tuo uusin nälkäpeli. Se oli ihan hyvä, mutta jostain syystä nuo leffat on aina aika ahistavia :D Enkä mä siis yleensä ahdistu oikeen mistää elokuvista. Oon siis ehkä enemmän twilightien puolestapuhuja mutta kyllä nuo nälkäpelitkin on ihan katsomisen arvoisia leffoja.
Kun tultiin sinne leffateatterin saliin niin kaksi pienempää tyttöä oli vieneet meidän paikat koska jotkut muut olivat vieneet heidän paikat.. Sanottiin niille sitten että käykää nyt ihmeessä häätämässä ne muut pois teidän paikoiltanne koska me tullaan nyt tähän istumaan. Aika törkeetä mun mielestä että tuollalailla toisten paikkoja varastetaan. Sitten jos on vähän ujompi ihminen ja joku on sun paikkas pöllinyt niin ei kaikki varmasti uskalla sanoa että hei olet minun paikallani. Luulisi nyt että kun on noin suosittu elokuva niin kaikki paikat on varmasti varattu niin kannattaisi vaan suosiolla pysyä siellä omalla paikallaan.. Tein nyt ehkä kärpäsestä härkäsen tässä asiassa mutta mikään ei ole niin ärsyttävää kuin huonot käytöstavat omaava ihminen :D

Eilen päivällä käytiin Japin kanssa taas Hyvinkään Willassa vähän shoppailemassa ja ruokaostoksilla. On se kyllä kiva juttu että Hyvinkäällekkin on tullut noin iso kauppakeskus niin ei tarvitse aina sinne Helsinkiin asti raahautua jos haluaa shoppailla.


Japi löysin itselleen NewYorkkerista hupparin ja Jackandjonesista farkut. Sanoinkin sille että siitä on tullut varsinainen himoshoppailija sinä aikana kun se on mun kanssa seurustellut :D Ennen se osti ehkä hyvällä tsäkällä yhden t- paidan ja farkut vuodessa, nyt se löytää itselleen lähes jokaisella meiän shoppailukerralla vaatteita. Sehän alkaa olemaan tässä touhussa jo parempi kuin minä!


Mä en löytänyt kuin yhdet alushousut Newyorkkerista (3e) ja kaulakorun Ur & Pennistä (3e) jossa oli muuten kaikki tuon montini sarjan korut kolme euroa!! Ja siis sen liikkeen kaikki korut on melkeimpä tuota montini sarjaa joten siellä oli vaikka mitä kivaa kolmella eurolla. Nyt jälkeenpäin harmittaa etten ostanut enempää koruja..

Törmättiin siellä Willassa sitten sattumalta Japin vanhempiin jotka oli myös lähteneet kiertelemään kauppoja ja mentiin sitten niiden kanssa ruokaostoksille Prismaan josta löytyi meidän parvekkeelle ihana lyhty ja kynttilä.


Toi lyhty on tosi iso joten sitä ei saa oikeen roikkumaan mihinkään mutta se sopii mun mielestä juuri passelisti ihan vaan tuohon maahankin kun se on niin iso


Siinä vielä kuvaa meidän uudesta blenderistä. Toi on vähän pienempi kuin se mikä meillä viimeksi oli, mutta toi on itseasiassa ehkä vähän paremman kokoinen kun se entinen oli vähän turhan iso.
Oon nyt taas alkanut juomaan smoothieta lähestulkoon jokapäivä. Ne on vaan niin helppoja tehdä ja hyviä. Oon alkanut laittamaan smoothieiden joukkoon noin teelusikallisen persilijaa koska se puhdistaa kehoa ja estää niitä virtsatietulehduksia mitä mulla tulee kokoajan. Eikä se teelusikallinen persilijaa edes maistu tuossa määrässä smoothieta.


Tänään ajattelin olla hyvä isosisko ja viedä noi mun siskot ja veljen keilaamaan. Siellä oli joku sellainen tarjous että 16 euroa maksoi yksi rata jos menee parheen kanssa niin että mukana on vähintään yksi täysi ikäinen ja yksi alaikäinen.
haha mulla tuli tästä mieleen se kun olin joskus noin 15- vuotiaana tyttönä kaupassa mun (silloin 3- vuotiaan) pikkusiskoni kanssa ja joku mummeli tuli kysymään että minkäs ikäinen minun lapseni on.. Jep.

4 kommenttia:

  1. Toivon todella ettei toi oo sama blenderi mikä meillä hajos ehkä vuos sit. Siitä on jo "niin kauan" etten kunnolla muista oliko sama :D Mutta jos on, niin varoitan, meillä rupes ihan normaalissa käytössä kamala käry haista ja rupes savuumaan toi. Kohmeisia marjoja tms yritettiin soseuttaa, joten oo varovainen kun sullakin näkyy jäisiä/kohmeisia marjoja tuossa olevan. Sillon luettiin netistä niin monella muullakin oli hajonnu tuo blenderi, joten suosiolla ostettiin sit vähän kalliimpi. Onneks meni takuun piikkiin, koska käytössähän toi oli ollut ehkä kuukauden jos sitäkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siis se meiän viime blenderi hajos just kans tolla tavalla että yritin murskata sillä jäisiä marjoja ja jääpaloja.. Mutta tää uus on kuulemma joku testivoittaja ettei pitäs ihan niin helposti hajota vaikka jäisiä marjoja ja jääpaloja sillä survoisikin :)
      Joten toivotaan nyt että tää ois kestävämpi kapistus :D!

      Poista
  2. No ihan hyvä, että huomautit. Olisin mäki! Koska jos te olisitte vieneet jonku toisen paikat, niin sit se sama olis jatkunu.. ei se olis loputtomiin menny niin, että kaikki olis ollu asiasta hiljaa :DD Ja eihän toi nyt tolleen voi mennä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niinpä :D! kävi vaan vähän sääliks niitä pikkutyttöjä jotka ei olleet uskaltaneet sanoa niille jotka olivat niiden paikat alunperin vieneet. en sitten tiiä oliko niiden paikat vahingossa vai tahallisesti viety mutta tais ne lopulta päästä omille paikoilleen.

      Poista