maanantai 2. joulukuuta 2013

Amerikanlippu kuosi

Suurinosa teistä varmaan muistaakin sen että olen täällä blogissa monet kerrat hehkuttanut amerikanlippu kuosia, mutta kuinka en ole mistään onnistunut sellaista vaatetta kuitenkaan löytämään. Yksi päivä kirpparilla tuli sellainen hihaton paita sitten vastaan joten olin ihan iloinen että näin kahden vuoden etsintöjen jälkeen sitten löysin etsimäni.

Ginan farkut 3e / amerikanlipputoppi 3e / ruutupaita 1e

Seppälän lastenkokoa oleva toppi 1,50e

Paita 2e
Siinäpä muutamat viimeviikon kirppis ostokset. Nuo ihan ylhäällä näkyvät Ginan farkut on just sellaiset kuin farkkujen pitääkin olla, ainut vaan että ne ei edes mene mun jalkaan. Ne on tuumakokoa 25 mutta ajattelin että "kyllä ne varmaan menee, en jaksa sovittaa". Perus. Kotona sitten kun yritin väkisin niitä jalkaani vetää niin ärsytti kyllä niin paljon kun ne ei sopineetkaan. Eihän nuo olleet edes minkään hintaiset mutta tykkään tosta mallista vaan niin paljon... Isonsin niitä jopa saumanvaroista niin paljon kuin oli mahdollista (n. 1cm) mutta eipä ne siltikään mulle menneet. Ghetto booty mikä ghetto booty.. Noei.

Tänään meillä oli koulussa koulukuvaus mitä en ollut yhtään muistanut.. Näytin varmaan tosi hehkeeltä kun olin nähnyt koko yön vaan painajaisia. Kannatti varmaan katsoa illalla sitä day after tomorrowia koska näin yöllä unta että tuli mailman loppu ja me kahdestaan mun siskon kanssa yritettiin pysyä hengissä :D Sen jälkeinen uni oli vielä oudompi... Siinä J herätti mut keskellä yötä ja käski mennä värjäämään mun hiukset, no mä sitten tottelin käskyä ja menin vessaan mutta vessapa oli yltä päältä veressä ja muistan vaan ajatelleeni siinä unessa että mitä ihmettä se Japi on täällä riehunut ja aloin muina miehinä värjäämään mun tukkaa jollain litkulla joka näytti laimealta kuravedeltä?! On nää unet kyllä välillä niin outoja... Näkeekö muut yhtä hulluja unia kun mä? :D

3 kommenttia:

  1. Älä, mä katoin kans sen leffan ja illalla ne tuulenpuuskat terassilla sai mielikuvituksen laukkaamaan!!! Mäki näin unta maailmanlopusta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha! :D meillä taitaa siis olla aika vilkas mielikuvitus :Dd

      Poista
  2. Tosi onnistuneet kirppislöydöt oot tehny, harmi ettei housut sopineetkaan. Haha, mäki haluun nähdä tollasia unia! :D

    VastaaPoista