lauantai 7. joulukuuta 2013

Dance All Night Long 'Til Your Feets Can't Feel The Ground!

Huh eilisestä illasta selvitty hengissä ja olo voisi kyllä olla parempikin. Oltiin siis eilen kavereiden kanssa juhlistamassa Millan ja sen poikaystävän tupareita. Milla muutti noin sadan metrin päähän joten eipähän ollut pitkä matka heille. Kotoa lähdin siinä seitsemän aikaan ja takasin kotona olin ehkä puoli 4:n maissa yöllä. Tuli juotua mustikkashotteja, boolia, rommikolaa, salmarishotteja, siidereitä ja mitäköhän vielä.. anyways tuntui siltä että juotavaa siis tuli kokoajan joka ilmansuunnasta. Lähdettiin vielä baarissa käymään vaikka itse en olisi jaksanut mutta Tuuli sai mut ylipuhuttua sinne. Eipä siellä itsenäisyyspäivänä juurikaan porukkaa ollut mutta toisaalta ihan hyvä vaan kun mua alkaa aina ahdistamaan baareissa jotka on ihan ylitäynnä ihmisiä ja jokapaikassa on hirveet jonot.


Kun kohotettiin Tuulin ja Millan kanssa nää illan ensimmäiset mustikkashotit niin puhuttiin että toivottavasti nyt ei käy niinkuin kauheassa kankkusessa että näiden jälkeen ei ole muistikuvia ja kaikki herää jostain oudoista paikoista mutta joo näin ei siis onneksi tapahtunut :D
Tajusin juuri minuutti sitten että unohdin ilmeisesti mun kermavaahtoputelin (tärkee) Millalle. No eipä se varmaan oliskaan säilynyt montaa tuntia mun laukussa kun mentiin baariin. Ja vaikka olisikin säilynyt niin en vuorenvarmasti olisi kotiin päästyäni muistanut laittaa sitä jääkaappiin.


Kivasti alkaa naama kiiltämään ja silmät seisoo päässä näissä vikoissa kuvissa. Olin ajatellut että laittaisin vielä tähän samaan postaukseen kuvia uusimmista ostoksista mutta en taidakkaan keretän koska mun pitäisi olla kymmenen minuutin päästä tuolla alhaalla odottamassa että äiti hakee mut koska meen porukoiden kanssa katsomaan pikkusisarusteni tanssi esityksiä järvenpäätalolle.

Onko muilla täällä muuten sellaista että kun olette olleet edellisenä iltana jossakin harrastamassa ryybindeerausta (paras sana ikinä.. :D) niin olette seuraavana päivänä jotenkin hirveän tunteellisia? Siis mulla on aina että kuuntelen jotain nyyhkybiisejä ja jos telkkarista tulee esim. hurja remontti niin sitä ei voi vaan katsoa ilman että hanat aukee? :D Mun tekis ihan hirveästi mieli katsoa tänään the notebook mutta tiedän jo etukäteen ettei siitä tulis kyllä yhtään mitään...

4 kommenttia:

  1. Mulla ei liiku päänsisällä kyllä yhtään mitään krapulapäivisin. Ei siis yhtään mitään. Hyvä että vastaan normaalisti johonkin kysymykseen, enkä nauraen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo vähän sama juttu mullakin... järjenjuoksu on suunnilleen yhtä vilkasta kun jollain koomapotilaalla :D

      Poista
  2. Kiitos kehuista. Jos teette useemminki noit mustikkashotteja nii kantsii ostaa sitä vaahtoutuvaa vaniljakastiketta ton viinan kans vinkvink :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eipä mitään :)! okei kiitos vinkistä! pitääpä kokeilla sitä ensi kerralla ^^!

      Poista