keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Dear santa...

En odota saavani mitään tän kollaasin jutuista, mutta näitä joululahja toive postauksia on aina niin kiva tehdä :D! Jotenka siis tässä nyt mun kaikki joululahjatoiveet tänä vuonna.


1. Olisi ihanaa omistaa ihan aidot Uggit kun kaikki aina hehkuttaa miten lämpimät ne on jalassa ja miten hyvin ne kestää kaikkea loskaa ja lunta, toisinkuin sellaiset feikki uggit mitkä minäkin omistan.

2. Escadan hajuvedet <3! Ei ole olemassa paremman tuoksuisia hajuvesia kuin escadan! Ja no, se dieselin loverdosekin on kyllä ihan kärkipäässä.

3. Toi Olympuksen minikokoinen järjestelmäkamera (n.300e...) ois niin mun unelma kamera kokonsa ja kätevyydensä vuoksi. En nykyään melkein koskaan jaksa raahata tota mun canonin 1000D:tä mukana kun se on sellanen järkäle että tulee jotain selkävaivoja jos sitä aina laukussa raahaisi. Puhelimella saa onneksi suht hyviä kuvia mutta en mä niitä kyllä yleensä tänne blogiin kehtaa laittaa koska no, kyllä niistä huomaa että ne on puhelimella otettuja.

4. Uusi kiharrin. Mulla on jo ennestään tosi hyvä kiharrin mutta nyt haluaisin jonkin paksumman jolla sais niin sanotut hollywood laineet.

5. Suklaatahan ei voi koskaan jouluna saada liikaa ja geisha on yksiä mun leppareista <3

6. Kun jumpsuitit tuli muotiin niin en oikeen pitänyt siitä ajatuksesta että aikuiset käyttäisivät jotain kokopukuja mutta nyt oon jo pitkään halunnut tuollaista joka päällä voisi vaan oleskella himassa kylminä talvi iltoina.

7. Ihania alusvaatteitakaan ei voi koskaan olla liikaa ja nuo punaiset bongasin Ginatricotin sivuilta. Pure love <3

8. Kameran jalustaa olen halunnut siitä saakka kun olen kamerankin omistanut. En tajuu miksen oo koskaan saanut aikaiseksi ostaa sellaista.

9. Olisi niin unelma jos omistaisi jotain Victoria's secretin tuotteita <3 Maybe some day...

10. Haluisin jotkin kivat kuoret tähän mun luuriin kun oon jo kyllästynyt kastselemaan päivästä toiseen näitä perus valkoisia. Vaikka tyylikkääthän nääkin on :D

Mitkäs on teidän joululahjatoiveet tänä vuonna? :)

3 kommenttia:

  1. no löysin roskist noi mun aidot uggit ja eine must mitenkää ihmeellisen oo iha kivat :D t. b

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii no emmäkää niit omil rahoil ostais mut jos lahjaks sais.. :D

      Poista