tiistai 10. joulukuuta 2013

GUESS?


Kirppikseltä löytyi pari viikkoa sitten nuo Guessin korut jotka oon unohtanut täysin esitellä. Toi kuva on vaan lojunut tuolla kansiossa jonka nimi on tehosekoitin niin sen takia en ihan heti muistanut että sen nimisessä kansiossa on myös tuo kuva noista koruista. Mullakun on tässä koneella niin miljoona kansiota täynnä kuvia niin aina kun lataan kuvat koneella niin nimeän sen albumin sen mukaa millaisia kuvia se sisältää. Silloin olin otellut kuvia siitä meidän uudesta (nyt jo rikkinäisestä..) tehosekoittimesta ja siellä oli yksi kuva koruista niin sinne se kuva myös unohtui.
En oikein jaksa uskoa että noi korut ois aitoa Guessia kun hinta oli tosiaan muistaakseni jotain kympin luokkaa. Mutta ei se mua haittaa, kunhan ei nyt ihan heti hajoa tai ala tuo hopea väri kulumaan pois. Tykkään tosi paljon näyttävistä koruista missä on vähän jotakin kimallusta joten nää kaks oli ihan pakko kotiuttaa<3 ihan täydelliset!

Mun asiani ei tälläkeraa ollut nyt tän ihmeellisempi. Pääsin koulusta tänään jo kahdeltatoista joten oon siitä lähtien vaan istunut kotona tylsistymässä niin siksi oli pakko päästä vähän kirjoittelemaan blogiin. Ainiin tiedän muuten että lupasin esitellä yhden paketin sisällön mutta valitettavasti se ei ole vieläkään mulle perille tullut, toivottavasti ei oo hukkunut mihinkään koska sitten kyllä harmittais! Mutta en nyt usko että posti kovin usein paketteja hukkailis...

4 kommenttia:

  1. Kyl noi kovin aidoilta musta näyttää. Tai mun mielestä jos ei olis aidot, niin olis aika panostettu ulkonäköön! Mmh.. En tiedä. Ehkä joku ostanut ulkomailta halvemmalla ja myy sitten suunnilleen samaan hintaan. Eli kutakuinkin siis hyvä löyty!

    Mä muuten nimeän kuvat aina kuukauden mukaan ja uppaan kaikki saman kuukauden kuvat aina sinne samana syssyyn. Tuhansia, tuhansia kuvia, mutta ainaki joku järjestys pysyy. Kansioita löytyy vuodesta 2005 ja siellä on jokainen kuukausi erikseen haha :D

    VastaaPoista
  2. On kyllä ihanat!! :) Voin kuvitella kuin hyvin sopii :)

    VastaaPoista