tiistai 31. joulukuuta 2013

Kimallusta uudeksi vuodeksi


Tänään aamulla posteljooni toi J:lle paketin josta paljastui ihanat kuoret jotka J oli tilannut mulle <3 Oon yrittänyt ettiä tähän luuriin kuoria jo ties kuinka kauan mutta ei mistään kaupoista ole löytynyt. No nyt mulla on sitten vihdoin just sellaset kuoret mistä tykkään, eli ihanan väriset + tietty kimaltelevat ;D Lakkasin kynnetkin kiiltävän pinkillä lakalla koska mun mielestä uutena vuotena saa, ja pitääkin hieman kimaltaa.


Siinä toinenkin juttu minkä Japi oli mulle ostanut, eli ihanan valkoisen joulutähden <3 Olinkin jo kaivannut tänne jotain kasvia jota saisin hoidella sillä mun viime orkideastakin on jo vaikka kuinka kauan aikaa. En oo mikään viherpeukalo mutta kuulemma joulutähdet on aika helppohoitoisia :D?

Kello on tätä postausta tehdessäni vähän vaille neljä, ja mun illan suunnitelmat on vielä täysin auki. Ei oo varmaan koskaan ollut tälläistä uuttavuotta että suunnitelmat on täysin auki vielä samana päivänä kun pitäisi juhlia.

HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KAIKILLE <3 !

6 kommenttia:

  1. ja hyvää uuttavuotta sullekkin:)

    VastaaPoista
  2. heei mistä noi kuoret on tilattu? :P mulla on sama luuri mäkin tahon blingbling kuoret. :D

    ~ http://heartmelovely.blogspot.fi ~

    VastaaPoista
  3. sen nettisivun nimi oli muistaakseni miniinthebox.com :)

    VastaaPoista