maanantai 9. joulukuuta 2013

Kuvien ottaminenko helppoa?

Mun on pitänyt tehdä tää postaus jo niin pitkään kuin muistan. Eli kokoon tähän nyt kuvia joita en tavallisesti blogiini laittaisi, eli niitä vähemmän onnistuineita otoksia. Kun ottaa esimerkiksi asukuvia niin ainakin mulla niistä onnistuu yleensä vain alle puolet. Onnistun aina olemaan jossakin tyhmässä asennossa, laittamaan hiuksiani paremmin ja puhumaan kuvassa, mikä ei siis välttämättä näytä kovinkaan kauniilta. Joten nyt niitä vähemmän onnistuneita otoksia kehiin, näistä voi siis huomata ettei se kuvien ottaminen ole mitään ruusuilla tanssimista! Vaikka musta tuntuu että kaikki te kanssabloggaajat siellä ruudun toisella puolella sen varmaan jo tiedättekin :D


Ylläolvessa kuvassa ilmeisesti yritin näyttää että mulla on kylmä..


Tässä taas oon laittamassa käsiä taskuuni..


Pientä lagaamista havaittavissa..


En tiiä yritänkö demostroida tiputanssia vai laittaa peukut alas. Kenties molempia.


Varsinkin kuvat jotka on otettu alkoholin vaikutuksen alaisena sattuvat useimmiten epäonnistumaan...


... jep :D


Sellasta. Tää lähtee nyt kattomaan salkkareita! adios :)!

12 kommenttia:

  1. Vähä liianki tuttua.. :D

    iidamariasdiary.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ihan liian tuttua! Rakastan sun blogia, ja olin ihan innoissani kun tulit kommentoimaan mun blogiin. ❤ Liitytkö lukijakseni :)? bananasplitbeauty.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Ihan liian tuttua! Rakastan sun blogia, ja olin ihan innoissani, kun kommentoit mun blogia! Liitytkö lukijaks ? ;) bananasplitbeauty.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos paljon<3 tosi kiva kuulla :> !
      no mulla on nyt tällähetkelle niin paljon blogeja joita pitäis kerkeä lukemaan mutta jään nyt ainakin seurailemaan aluksi! :)

      Poista
  4. Oot kyl nätti ! :) harmi ku seurustelet... :/ </3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei valitettavasti tunneta, Helsingistä 22v.

      Poista
  5. Aivan huippu postaus! :D Vois itekki joskus julkasta niitä ei niin hyviä otoksia :D muutenki hyvä blogi, jonka uusi lukija ilmottautuu täällä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! kiva että tykkäsit :D niitä huonoja kuvia tulee niin paljon että pakko niitäkin välillä julkaista ;D
      jee kiva, uudet lukijat on aina tervetulleita<3

      Poista