torstai 5. joulukuuta 2013

Marraskuun lempparit

Päätin tehdä postauksen mun viimekuun lempparijutuista. Joten tässäpä ois!


Tein pitkästä aikaa uuniperunoita ja ne onnistui tällä kertaa tosi hyvin! Täytteeksi laitoin savustettua kirjolohta, ruohosipulia sekä ruokakemaa. Helppoa ja hyvää!


Paras. IR. ikinä. Toi on mun mielestä vaan suht kallista kun noin 13 euroa maksaa yksi pullo ja se kestää mulla ehkä pari kuukautta max.


Mulla on tässä sohvalla aina vieressä uusin seiska jota selailen silloin kun netti ei vaikkapa toimi tai salkkareissa on mainoskatko. Seiskoista voi lukea aina parhaat julkkisjuorut ;D Tai no, kaikkia ei ehkä kiinnosta että kuka on tälläkertaa ottanut silarit tai kuka on kenenkin salarakas mutta mun mielestä näitä on aina kiva lukea. En tiedä politiikasta juuri mitään mutta jos jostain julkkiksesta pitäis tietää niin kysykää vaan multa :D haha okei en kyllä tällä lesoilis...


Oon todennut että millään muulla tuotteella ei saa aikaiseksi yhtä tuuheita hiuksia kuin tuolla sunsilkin kuivashmapoolla. Suihkuttaa vaan hiusten tyveen, tupeeraa hieman ja laittaa päälle vielä lakkaa niin siinä on loppupäiväksi tuuheat hiukset. En tiedä että millä ihmeellä sain ennen tuuheat hiukset kun kuivashampoita ei oltu vielä keksitty?


Ostin noi kuukausi sitten kahden kilon (älkää naurako...) käsipainot ja oon niillä sitten alkanut pikkuhiljaa treenailemaan. Oon nyt tehnyt aika paljon sellaista aerobista treeniä noiden kanssa eli pistän volat täysille ja heilun tyhmän näköisesti yksin täällä himassa noiden kanssa.


Oon ihan koukussa hd.fin nimiseen nettisivustoon jossa voi viidellä eurolla kuussa katsella tv- ohjelmia ja leffoja niin paljon kuin haluaa. Itse seuraan tällähetkellä teen wolffia (ylläoleva kuva siitä :D..), the vampire diaressia, heroesia, beauty and the beastia ja originalssia. Mietinkin tossa yksi päivä että miksen voi seurata mitään sarjaa missä olisi normaaleja ihmisiä? :D Noissa kaikissa on joko vampyyreitä, ihmissusia, supersankareita ja jotain muita otuksia... :D


Kun maistoin noita jenkin uusia purkkia niin olin heti ihan myyty! Tosi hyvän makuisia molemmat ja neliön muotoisia purkkia on jostain syystä kivempi suodä kuin peruspurkkia. :D


Nyt on taas se aika vuodesta kun saa käyttää ihanan lämpimiä pipoja ja nämä ovat myös hyviä pelastamaan huonoja hiuspäiviä. Joita mulla ainakin on usein... :D

4 kommenttia:

  1. Herbinan kuivashampoo on ollu mun suosikki tuote pitkään mut nyt kun se loppu nii voisin testata tuon sunsilkin version.:) kivaa loppuviikkoa sinne <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en ookkaan tainnut vielä sitä herbinan kuivashampoota testata :) mutta joo kannattaa ihmeessä ostaa se sunsilkin kun se on niin hyvä!
      samoin sinne <3! :)

      Poista
  2. Ihania pipoja! Ja hyvää Itsenäisyyspäivää sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon, hyvää itsenäisyyspäivää sinnekkin :)!

      Poista