perjantai 13. joulukuuta 2013

New purse

Laukku 4e kirppikseltä
Löysin tossa yksi päivä tuon laukku ihanuuden vaivaisella neljällä eurolla. Toi on kyllä pienempi kun mun laukut yleensä mutta tykästyin siihen niin paljon että pakkohan se oli ostaa. Toi kuvio ja noi hopeat yksityiskohdat on niin kivat! Mitäs te pidätte?


Oli pakko ottaa pari kuvaa laukku olkapäällä roikkumassa ja uusi ihanuus paita päällä. Paita on siis tilattu Hersecretiltä ja näätte siitä seuraavassa postauksessa parempia kuvia + tietty kaikista muistakin jutuista mitä sieltä taas tilailin.

Mulla on nyt vielä viikko koulua jonka jälkeen alkaa joululoma<3 J:lläkin on ekaa kertaa koko vuonna yhdeksän päivän loma joten voidaan lööbailla koko loma täällä kahdestaan. Mun olis tarkoitus ekaa kertaa elämässäni paistaa myös tollanen pieni joulukinkku ja saa nähdä mitä siitäkin tulee? Onneks meiän palohälytyin toimii vähän liiankin tehokkaasti niin en toivottavasti ainakaan polta koko asuntoa maantasalle.

Tänään mulla ei ole mitään suunnitelmia mutta koska viime viikonloppuna olin kavereiden kanssa viihteellä niin tänä viikonloppuna voisi vaan lojua himassa ja katsoa netistä kaikkia sarjoja, ellei jollakin kaverilla nyt satu olemaan tänään tai huomenna jotakin kissanristiäisiä :D
Ihanaa viikonloppua kaikille<3 Ja alkää viettäkö liian riehakkaita pikkujouluja ;D

2 kommenttia: