tiistai 17. joulukuuta 2013

Tiistain asu

Tekstasin tänään koulussa Millalle että haluaako se tulla ottamaan musta asukuvia mun koulun jälkeen ja mun onnekseni se sopi Millalle. Pääsin koulusta virallisesti jo kahdeltatoista mutta minä reippaana oppilaana (..say what?) jäin sinne vielä puoleksi tunniksi tekemään töitä. Yritän nyt saada ennen joululomaa mahdollisimman paljon tekemättömiä töitä tehtyä jottei sitten tule keväällä hirveä kiire tehdä kaikki valmiiksi että saa paperit. Tällähetkellä me tehdään koulussa korsetteja ja mä teen sellaisen mustan jossa on sydämmen muotoinen kaula- aukko ja peplum helma. Se ei hirveästi kyllä korsetilta näytä koska siinä on peplum helma ja ompelen sinne taakse vielä vetoketjunkin, mutta onneksi sai tehdä myös tälläisen vähemmän korsettia muistuttavan tekeleen.
Mutta nyt jaarittelut sikseen ja niihin asukuviin! Päälle päätyi tuo camokuosinen takki, joka kylläkin on mun mielestä vähän turhan lyhyt..


Herranjestas että noi kengät muuten lyhentää mua! En jaksa alkaa eritellä että mistä noi vaatteet ovat koska kaikki taitaa olla alunperin kirppikseltä ostettu niin ei niitä kuitenkaan enään missään kaupoissa myydä :) Mitäs te piditte asusta? Ja ylipäätänsäkin asukuvista? Itse tykkään olla niin kameran edessä kuin takanakin joten jos te tykkäätte näistä asukuvista niin voin yrittää alkaa vähän enemmän panostamaan asuihin ja kuvailuun.
Mulla oli btw viikonloppuna niinkin tylsää että pelasin J:n need for speed rallipeliä.. Mulla oli oikeen kuulokkeet päässä, jalat polkimilla ja kädet ratissa :D Se oli kyllä yllättävän kiva peli vaikkakin välillä ajoin muunmuassa reilua satasta päin seinää ja törmäilin ihan huolella muihin autoihin mutta pikkuvikoja! :D

3 kommenttia:

  1. Musta asukuvat on sillon kivoja, kun niitä on pari kolme. Näitä on ihan liikaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun täytyy kompata, näitä on liikaa :') Etenki ku jo kahdesta ekasta kuvasta välittyy millanen sun asu on, eikä muut kuvat tuo mitään lisäarvoa.

      Kuulostaa erikoiselta toi korsetti. Laitathan kuvaa sit ku se on valmis :)

      Poista
    2. aijjaa haha, mä kun kerrankin ajattelin että no nyt pistän monta asukuvaa kun niin moni onnistui :D mutta hyvä tietää että vähempi on parempi :)

      juu tottakai :)!

      Poista