maanantai 13. tammikuuta 2014

Itsetehty toppi in action

Te jotka seuraatte mua instagramissa (s0fiaaaa) olettekin jo varmaan nähneet kuvan jonka päivitin missä minulla on tuo itsetehty peplum toppi päälläni :) Tässä nyt vielä kuvia tuosta topista niille jotka ei mua instassa seuraa :)


Hehe päätin ottaa joihinkin kuviin baarijakkaran mukaan niin ei olisi joskus jotain muitakin kuin perus seisomis kuvia. Tuo mun toppi on muuten ihan sopiva mutta vyötärön kohdalta se vois olla kyllä vielä hitusen kireämpi kun siihen jää vähän tuollaista löysää. En kyllä varmaan jaksa alkaa sitä enään kaventelemaan kun ton topin kaavoituksessa ja ompelussa meni mulla pieni ikuisuus ja olin jo jossakin välissä luovuttamassakin mutta onneks jaksoin tehdä loppuun saakka ;D

Toppi itsetehty / hame ja kengät h&m


Mä oon tällähetkellä täällä vieläkin kipeänä ja tuntuu että pää painais tonnin kun sen on täynnä tiedätte kyllä varmaan mitä. Mulla on tässä sohvalla vieressä hirveä kasa nenäliinoja ja toisella puolella teemuki josta hörpin aina säännöllisin väliajoin. Eukalyptys pastilleja on tullut myös syötyä monta kappaletta mutta eipä tähän flunssaan taida mikään oikeen auttaa. Se menee ohi sitten kun menee, pitää vaan odotella. Onneks tää flunssa tuli nyt sillä mulla ei oo koulussa tällähetkellä kovin pahasti mikään kesken.


Laittakaas muuten tulemaan niitä kysymyksiä nyt tohon alempaan postaukseen. Siellä ei vielä kovin montaa kysymystä ole. Olisi kiva jos saisin huomenna tehtyä sen kysymyspostauksen :)
Mä haen nyt uuden mukillisen teetä ja alan katsomaan telkkaria peiton alta. Onneksi tänään alkaa vihdoin ja viimein salkkarit! Niitä onkin jo odotettu tässä monta viikkoa :D

5 kommenttia:

  1. Oot ihan uskomattoman hyvä tekemään vaatteita! :) Tuo on todella kivan näköinen päälläsi :)

    -iidamariasdiary.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Vau! <3 oot upea! ja tosi ihana toppi :)

    VastaaPoista