maanantai 6. tammikuuta 2014

Kuulumisia ja kilpailu

Hupsista, huomasin juuri että postasin viimeksi torstaina. Ei ole ollut oikeen mitään hyviä postaus aiheita saatika kuvia. Tää pidennetty viikonloppu tuli kyllä enemmän kun tarpeeseen <3 haha vaikka just olinkin lomalla tätä ennen... J oli kavereidensa kanssa laivalla lauantaina joten mä päätin mennä pitkästä aikaa mun isäni luokse Helsinkiin. En ollutkaan käynyt siellä aikoihin taas kun olen niin laiska nykyään matkustamaan noilla julkisilla. Oli kyllä kivaa käydä sielläkin pitkästä aikaa! Eilen käytiin keilaamassa mutta en ottanut Helsinkiin kameraani mukaan joten ei nyt tullut keilailukuvia. Se oli muutenkin hohtokeilausta eli ei niistä kuvista olisi tullut kovin hyviä siellä pimeässä. Mä melkein voitin mutta sitten lopussa iskä päihitti mun kahdella pisteellä :D Dammit...
Syön tässä para aikaa mun tuliaiskarkkeja laivalta ja raapustan tätä postausta :D Tää kämppäkin näyttää taas niin pyörremyskyn jäljiltä olevalta, pizzalaatikoita lojuu tiskipöydällä, karkkipapereita sohvalla, vaatteita lattialla. Pakko kai se on tämän postauksen jälkeen ruveta siivoushommiin vaikka kiinnostus onkin niin huikea.
Löysin taas netistä kivan kilpailun (click!) josta voi voittaa mailmanympärysmatkan! Nää on näitä kilpailuja missä pitää vastata noin kymmeneen kysymykseen jonka jälkeen onkin sitten osallistunut kilpailuun. Itse vastasin joka kysymykseen vaan tyyliin "ei tälläkertaa", "ei kiitos" tai "en" :D. Niin ei siinä mennyt kuin alle minuutti :D
Ois kyllä niin unelmaa voittaa mailmanympärysmatka <3! Tässä hieman googlesta bongattuja ispiraatiokuvia :)


Kilpailuun pääset osallistumaan TÄSTÄ!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti