keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Muutama kilpailu

Oottekin varmaan huomannut että viimeaikoina mun blogissa on näkynyt muutamaan otteeseen linkkejä eri kilpailuihin? Siitä saakka kun voitin sen 500 euroa niin oon osallistunut kaikenmailman kilpailuihin toivoen että josko se onni taas vaikka potkasis :D Nyt löysinkin netistä kokonaisen sivun täynnä kilpailuja koska sinne on koottu kaikki netin parhaimmat kilpailut. Itse olen osallistunut jo vaikka kuinka moneen. Kilpailusivustolle pääset TÄSTÄ! Kaikki kilpailut näkyvät sivuston vasemmassa reunassa jossa kilpailut on lajiteltu eri gategorioihin esim. valokuvaus, vaatteet, elektroniikka jne. Monikaan ei varmaan usko että jostain kilpailuista voisi oikeasti edes voittaa mitään mutta mä oon elävä todiste siitä että voi :D! Oon elämäni aikana kilpailuista voittanut 500 euroa, guessin lompakon, mölkky pelin, keittiösetin ja joitakin muita ei niin isoja palkintoja. Kaikki mun palkinnot tosin kalpenee sille kun olin kolmevuotias ja mun isäni voitti auton. Mutta siis, jos jotakin kiinnostaa niin minä osallistuihin allaoleviin arvontoihin tuolla sivustolla.

iPhone 5s
Ruuat kolmeksi kuukaudeksi

HP:n pro book
Philipsin 42 tuumainen TV

400:n euron lahjakortti h&m:lle

Siinä nyt ne arvonnat mihin minä jaksoin osallistua. Siellä oli vielä mm. Canonin ja Nikonin järkkäreiden arvonta, matkalahjakorteja sekä paljon muuta. Eli mikäli kilpailut kiinnostavat niin Tässä! vielä linkki kilpailusivustolle :)

4 kommenttia:

  1. Mistä kilpailusta oot voittanu 500 e? kelpais tännekin :o

    VastaaPoista
  2. Ja ton linkin takana on kilpailujen järjestäjänä myös maan mahtavin spämmääjä... eli kun osallistut niin spämmitulva on taattu :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa :o hyvä kun kerroit niin en kyllä enää osallistu noihin kilpailuhin... :S

      Poista