lauantai 11. tammikuuta 2014

Shoppingdeerusta

Oon nyt istunut tässä koneen ääressä viisi minuuttia tuijottaen näyttöä ja miettinyt otsikkoa ja sitä miten alottaisin tän postauksen. No alotetaan sitten vaikka lyhyesti ja ytimekkäästi että tässä tulee nyt eilisen ja parin muun kerran kirppisostokset ollos hyvät!

Käsikoru 0,50e / sormus 2e

Sinkkuelämää leffan ensimmäinen osa 0,50e (?!) / tekoripset 1,50e
Tiffany & Companyn kaulakoru 0,50e
Kaulakoru 0,50e
Korkeavyötäröiset housut 3e

Ginatricotin toppi 1e

Toppi 0,50e
Zaran perustoppi 0,50e / kaulakoru 0,50e

Sit voisin vielä esitellä mun paidan jonka "tuunasin" ihan vahingossa. Täähän oli siis ennen valkoinen mutta pesin sen jostain syystä uuden punaisen paitani kanssa ja kun olin ottamassa pyykkejä koneesta niin ihmettelin että eihän mulla tällästä paitaa ole? Sitten tajusin että siitä punaisesta paidasta oli lähtenyt niin paljon väriä että nyt mun valkoinen paita onkin vaaleanpunainen. Eipä se oikeestaan edes haittaa koska ihan kiva tuo on tuonkin värisenä!


Mitäs tykkäsitte tänkertasista ostoksista? Mä meen nyt pukemaan jotakin uutta kivaa päälle ja lähden keravalle mun mummini syntymäpäiville. Adios!

2 kommenttia:

  1. oii tuo rolling stones paita on tosi kiva! ja kaikki muutki ostokset :)

    VastaaPoista
  2. Ei taida ihan aito Tiffanyn koru olla viidelläkymmenellä sentillä myynnissä, kun pelkkä charm maksaa sellaiset 100 dollaria jenkeissä :D Anteeksi tämmönen pilkunviilaus, mutta en tykkää vaan siitä, että feikkejä kutsutaan oikeitten tuotteitten nimillä. Tiffany & Co. - tyylinen koru ois vähän tarkempi ilmaisu. (: Muuten tosi kivoja ostoksia! (:

    VastaaPoista