maanantai 27. tammikuuta 2014

Uusi banneri?

Tää mun nykyinen banneri on ollut mulla jo varmaan ennätyksellisen kauan joten ajattelin että nyt on aika se vaihtaa. Mulla on täällä koneen kuvatiedostoissa tallennettuna niitä teidän mulle tekemiänne bannereita ja ne on kaikki niin kivoja että mitäpä sitä turhaan alkaa itse väsäilemään uutta banneria :)
Ainut ongelma nyt vaan on se etten tiedä että minkä näistä laittaisin koska tykkään kaikista. Joten te saatte äänestää että mikä on teidän mielestänne kivoin banneri ja mitä jaksaisitte katsella mun blogissa seuraavat n. 3 kuukautta. :)


Ei muuta kuin äänestämään lemppariaan :)!

13 kommenttia:

  1. Toi viides on kyllä hienoin vaikka onhan noi muutkin tosi kivoja:)

    VastaaPoista
  2. Oisit numeroinu noin niin olis ollu helpompi kertoa mistä tykkää :D Äänestän toisiks alinta.

    VastaaPoista
  3. Musta toi kolmenneks alin on hienoin! :D

    VastaaPoista
  4. Mun mielestä toi Eka on ehdottomasti kivoin! :) Ihanaa kun tulit Sillon kommentoimaan mun blogiin, niin nyt olen lukenut sun blogia. Sun blogi on aivan mahtava ja oot ihan mielettömän kaunis!! :3. bananasplitbeauty.blogspot.com :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa kiva! :) ja kiitos paljon <3! ^^

      Poista
  5. Mun lempparit on noi kolmanneks ja neljänneks ylimmät :)

    VastaaPoista
  6. eka banneri on kivoin mun mielestä

    VastaaPoista
  7. 5 on kivoin! :)

    Mydifferentlifebyjensku.blogspot.fi
    herkkunapit.blogspot.fi

    VastaaPoista