maanantai 20. tammikuuta 2014

you can be the greatest, you can be the best

Parin päivän postaamattomuus johtuu siitä ettei ole vaan yksinkertaisesti ollut mitään aihetta mistä postata. Ei kuvia, ja postaus ilman kuvia on mielestäni aika tylsä. Joten, laittakaa mulle jotain postaustoiveita niin saadaan tänne blogiinkin parinpäivän hiljaisuuden jälkeen vähäsen eloa :)

Paita 3e kirpparilta

Mun viikonloppu meni harvinaisen tylsästi. Tai ei voi sanoa edes että harvinaisen koska suunnilleen joka toinen mun viikonloppu menee tylsästi kotona tekemättä yhtään mitään :D Olin viikonloppuna vielä kyllä hitusen flunssassa joten ehkä ihan hyvä vaan etten lähtenyt minnekkään rellestämään ja tullut vaan enemmän kipeäksi.


Muhun iski lauantai iltana tajuton herkkunälkä joten päätin leipoa pellillisen mokkapaloja. Noista tulikin lopulta kunnon terveysmokkapaloja sillä käytin yli puolet vähemmän rasvaa mitä normaalisti noihin tuli, käytin sokerin sijasta ruokosokeria ja tomusokeriakaan ei löytynyt kaapista tarpeeksi. Ihan hyviä noi siltikin oli. Ja hyvä vaan että oli vähän terveellisimpiä sillä mun pitäis nyt tässä pikaisesti päästä rantakuntoon :D Me ollaan nimittäin J:n kanssa lähdössä viikolla 8 jonnekkin lämpimään viikoksi. Ei vielä tiedetä minne joten saa ehdotella että minne kannattaisi sitten helmikuussa suunnata! Me ei olla kummatkaan mitään kokeneita ulkomaanmatkaajia joten joku amatööreille tarkoitettu reissu olis ihan jees :D

Uudet lempparihousut<3!
Oon muuten nykyään televesiosarjojen suurkuluttaja.. Aloin nyt seuraamaan netistä the walking deadia ja on muuten aika perkuleen hyvä sarja! Joskus kun katoin sitä joku viis minuuttia telkkarista niin ajattelin että kuka jaksaa katsoa tollasta sarjaa mutta nyt oon ite ihan koukussa siihen :D Onko täällä muita tuon sarjan "faneja"? ;D

7 kommenttia:

  1. Ei sun tarvi päästä rantakuntoon, oot jo! :D Mä oon lähössä Rodokselle toukokuun puolessa välissä, ei millään malttais odottaa.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha no kiitos ;D! voi sitä aina pari kiloa tiputtaa ^^ !
      oi vitsi kuulostaa kivalta<3 rodos on kyllä meilläkin vaihtoehtojen joukossa :)

      Poista
  2. Sulla on tosi ihana blogi ♥ mitenkä pääsit indiedays:in bloggaajaksi? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon <3! en oo käytännössä indiedayssin bloggaaja, oon vaan indiedays inspiration bloggaaja :D Meitä on paljon enemmän kuin ihan noita indiedayssin omia bloggaajia :) Jos nyt ymmärsit mitä tarkotin :D?

      Poista
  3. ihanat housut! mistä ne on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep nuo on<3! emmä kyllä osaa yhtään sanoa mistä ne on kun ostin ne kirppikseltä :/

      Poista